Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Σαρώνει» το shopping στα social media - Πρόβλεψη ότι θα φτάσει τζίρο $1,2 τρισ.

Mε τριπλάσιους ρυθμούς ανάπτυξης κινείται η αγορά του shopping στα social media όπως Facebook, TikTok και WeChat, σύμφωνα με έρευνα της Accenture.

Το ονομαζόμενο ως social commerce θα φτάσει τα $1,2 τρισ μέχρι το 2025, από τα $492 δισ του 2021. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως σε καταναλωτές των γενεών Gen Z και Millennials οι οποίοι θα αποτελέσουν το 62% των αγοραστών. 

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα της αγοράς αυτής είναι τα ρούχα, τα ηλεκτρονικά και η διακόσμηση. Παράλληλη αύξηση επιδεικνύουν τα προϊόντα ομορφιάς, ιδιαίτερα λόγω των influencers. 

Η αγοραστική συνήθεια αυτή αποτελεί καλό νέο και για τα μικρά, οικογενειακά μαγαζιά, αφού πάνω από το 50% των ερωτηθέντων της έρευνας υπογράμμισαν πως προτιμούν τις μικρές επιχειρήσεις έναντι των μεγαλυτέρων όπως Amazon και Walmart. 

Η Αccenture αναφέρει πως 3,5 δισ πολιτών χρησιμοποίησαν τα social media το 2021, με μέσο όρο χρήσης 2,5 ωρών καθημερινά. Η αγορά στη Δύση είναι πολύ πιο «φρέσκια» από αυτή της Κίνας, όπου το 80% των χρηστών των social media κάνουν αγορές social commerce.

Σύμφωνα με την Accenture, η Κίνα θα παραμείνει ως οδηγός της social commerce αγοράς, ενώ οι αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας και της Βραζιλίας θα καταγράψουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Η έρευνα είχε εύρος δείγματος 10.053 χρήστες social media στην Κίνα, την Ινδία, τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, από τις 12 Αυγούστου μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου 2021.

 

 

Tags
Back to top button