Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Σάλος με λογότυπο της Amazon που θύμιζε Χίτλερ

γίγαντας των διαδικτυακών αγορών Amazon άλλαξε εσπευσμένα το νέο λογότυπο που εμφανίζεται στο app του καταστήματος έπειτα από διαμαρτυρίες ότι το σχέδιο θυμίζει χαμογελαστό Χίτλερ.

Τζεφ Μπέζος: Αποχωρεί από τη τιμόνι της Amazon

Το νέο logo που παρουσιάστηκε δοκιμαστικά τον Ιανουάριο είναι ένα καφέ τετράγωνο που παραπέμπει σε πακέτο της Amazon και συνοδεύεται από το χαρακτηριστικό «χαμογελαστό βέλος» της εταιρείας. Στο πάνω τμήμα του τετραγώνου εμφανιζόταν μια μπλε ταινία με οδοντωτή άκρη σαν σελοτέιπ.

Για κάποιους χρήστες, η οδοντωτή ταινία έμοιαζε με το χαρακτηριστικό, στενό και καλοχτενισμένο μουστάκι του ναζιστή ηγέτη.

Η Amazon απάντησε στις επικρίσεις αφαιρώντας το οδοντωτό σχήμα και διπλώνοντας την άκρη της κολλητικής ταινίας.

«Δυστυχώς για την Amazon, η απεικόνιση του πακέτου στον αρχικό λογότυπο παραπέμπει αυτόματα σε χιτλερικό μουστάκι» σχολίασε στο BBC η Βλίκι Μπούλεν, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας branding  Coley Porter Bell.

Παρουσιάζοντας τον επίμαχο λογότυπο η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος είχε ανακοινώσει: «Σχεδιάσαμε το νέο εικονίδιο ώστε να εξάπτει την προσμονή, τον ενθουσιασμό και τη χαρά όταν οι πελάτες αρχίζουν το αγοραστικό ταξίδι τους στο κινητό τηλέφωνο, όπως συμβαίνει όταν βλέπουν τα πακέτα μας έξω από την πόρτα τους».

Μέχρι πρόσφατα, το εικονίδιο απεικόνιζε ένα απλό καρότσι σουπερμάρκετ.

Tags
Back to top button