Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Salesforce: 4.000 απολύσεις λόγω Τεχνητής Νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη βοήθησε στη μείωση του προσωπικού της εταιρείας Salesforce, η οποία επιβεβαίωσε τη μείωση 4.000 θέσεων εργασίας, από την εξυπηρέτηση πελατών. 

Μάλιστα, σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο Marc Benioff, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επανάστασης της Τεχνητής Νοημοσύνης και έχει δημιουργήσει αυτό που αποκαλεί «Agentforce» από bots εξυπηρέτησης πελατών.

«Έχω μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων από 9.000 σε περίπου 5.000, επειδή χρειάζομαι λιγότερα άτομα», δήλωσε ο Benioff, συζητώντας τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις λειτουργίες της Salesforce.

«Λόγω των πλεονεκτημάτων και της αποτελεσματικότητας της Agentforce, έχουμε δει τον αριθμό των υποθέσεων υποστήριξης που χειριζόμαστε να μειώνεται και δεν χρειάζεται πλέον να συμπληρώνουμε ενεργά θέσεις μηχανικών υποστήριξης», δήλωσε η Salesforce σε δήλωση την Τρίτη, σύμφωνα με το CNBC.

Οι απολύσεις έρχονται μετά την ανακοίνωση του Benioff το καλοκαίρι ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη κάνει έως και το 50% της εργασίας στην Salesforce, η οποία εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο.

Tags
Back to top button