
Η τεχνητή νοημοσύνη βοήθησε στη μείωση του προσωπικού της εταιρείας Salesforce, η οποία επιβεβαίωσε τη μείωση 4.000 θέσεων εργασίας, από την εξυπηρέτηση πελατών.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο Marc Benioff, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επανάστασης της Τεχνητής Νοημοσύνης και έχει δημιουργήσει αυτό που αποκαλεί «Agentforce» από bots εξυπηρέτησης πελατών.
«Έχω μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων από 9.000 σε περίπου 5.000, επειδή χρειάζομαι λιγότερα άτομα», δήλωσε ο Benioff, συζητώντας τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις λειτουργίες της Salesforce.
«Λόγω των πλεονεκτημάτων και της αποτελεσματικότητας της Agentforce, έχουμε δει τον αριθμό των υποθέσεων υποστήριξης που χειριζόμαστε να μειώνεται και δεν χρειάζεται πλέον να συμπληρώνουμε ενεργά θέσεις μηχανικών υποστήριξης», δήλωσε η Salesforce σε δήλωση την Τρίτη, σύμφωνα με το CNBC.
Οι απολύσεις έρχονται μετά την ανακοίνωση του Benioff το καλοκαίρι ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη κάνει έως και το 50% της εργασίας στην Salesforce, η οποία εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο.