Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ρεβυθούσα: Ανά δύο ημέρες θα «δένει» ένα πλοίο

Μια εντελώς νέα κατάσταση για τον τερματικό σταθμό LNG της Ρεβυθούσας και κατ’ επέκταση του ρόλου της χώρας ως διαμετακομιστή αερίου έχει διαμορφώσει από τον Απρίλιο η διακοπή των ροών ρωσικού αερίου προς τη Βουλγαρία. Οι άνθρωποι του ΔΕΣΦΑέχουν μείνει έκπληκτοι από τη δυναμική που αναπτύσσει η κινητικότητα φορτίων στις λιμενικές εγκαταστάσεις της Ρεβυθούσας το τελευταίο δίμηνο.

Πριν από ένα χρόνο δεν θα μπορούσαν να τη διανοηθούν, όπως τονίζουν στην «Κ», κάνοντας λόγο για ιστορικό ρεκόρ τον Ιούνιο, όπου θα καταφτάνουν πλοία κάθε δεύτερη ημέρα, από δύο φορτία περίπου την εβδομάδα τον Μάιο και τον Απρίλιο. Η αυξημένη κίνηση στη Ρεβυθούσα πρόκειται να συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, καθώς αναμένεται να αυξηθεί η εγχώρια ζήτηση σε ηλεκτρισμό, ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι εξαγωγές προς Βουλγαρία, όπου κατευθύνεται περίπου το 30% του LNG που φτάνει στη Ρεβυθούσα. Μικρότερες ποσότητες καταλήγουν στην αγορά της Ρουμανίας.

Από τη Σμύρνη του 1922 έως το Μοσχάτο και την Αdelco – Μία συγκλονιστική ιστορία

Σύμφωνα με το τελικό πρόγραμμα εκφορτώσεων του ΔΕΣΦΑ, στη Ρεβυθούσα θα «δέσουν» τον Ιούνιο 14 πλοία από τα αρχικώς 7 προγραμματισμένα. Συγκεκριμένα, η Μytilineos προγραμματίζει τέσσερα φορτία συνολικής δυναμικότητας 306.078 κυβικών μέτρων. Η Elpedison θα εκφορτώσει τρία καράβια συνολικής δυναμικότητας 87.887 κυβικών μέτρων, η More του ομίλου Motor Oil ένα καράβι δυναμικότητας 73.855 κυβικών μέτρων, η τσεχική MET Energy δύο καράβια συνολικής δυναμικότητας 72.377 κυβικών μέτρων, η ΔΕΗ ένα καράβι δυναμικότητας 29.543 κυβικών μέτρων και η ΔΕΠΑ τρία φορτία συνολικής δυναμικότητας 124.297 κυβικών μέτρων.

Μέχρι τον Ιούλιο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει το ΥΠΕΝ, ο ΔΕΣΦΑ αναμένεται να προσθέσει στη Ρεβυθούσα μια ακόμη πλωτή δεξαμενή αποθήκευσης που θα αυξήσει τη χωρητικότητά της κατά 150.000 κυβικά μέτρα LNG. Η προσθήκη κρίθηκε αναγκαία για την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας σε περίπτωση πλήρους διακοπής του ρωσικού φυσικού αερίου, και ο ΔΕΣΦΑ προχώρησε στην ανάθεση του έργου μέσω διαγωνισμού με διαδικασίες κατ’ επείγοντος.

Tags
Back to top button