Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Renault Mégane 275 Trophy-R vs Volkswagen Golf R: Δοκιμάζοντας δύο από τα πιο ικανά GTI στην πίστα (βίντεο)

Το αιώνιο ερώτημα: προσθιοκίνητο ή τετρακίνητο «καυτό» χάτσμπακ; Απλουστευμένο ίσως, αλλά καίριο στην ουσία του. Σε αυτό το ερώτημα προσπάθησε να απαντήσει το περιοδικό Evo, αντιπαραθέτωντας δύο από τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα εμπρός κίνησης και τετρακίνησης στην πίστα.

Στη μία γωνία λοιπόν το προηγούμενης γενιάς Renault Mégane 275 Trophy-R. Και καλά έκαναν, διότι κατά τη γνώμη μας πρόκειται για ένα από τα πιο ικανά και γρήγορα προσθιοκίνητα GTI, με dδίλιτρο κινητήρα τούρμπο που αποδίδει 275 PS και στέλνει 36,7 kgm ροπής στους εμπρός τροχούς, με μία πρωτοφανή ικανότητα διαχείρισης. Η Renault δίνει για το 0-100 km/h μόλις 5,8”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 255 km/h.

Στην απέναντι γωνία του ρινγκ βρίσκεται το Volkswagen Golf R κι αυτό στην προ facelift εκδοχή του. Και σε αυτή την περίπτωση συναντάμε έναν δίλιτρο TSI, ο οποίος όμως αποδίδει 300 PS και στέλνει τη ροπή των 38,7 kgm και στους τέσσερις τροχούς. Στα χαρτιά, το Golf R θέλει μόλις 4,9” για το 0-100 km/h (με το 6αρι κιβώτιο DSG ) και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Θεωρητικά, το Golf R θα πρέπει να έχει ένα προβάδισμα. Αλλά η πίστα είναι άτιμο πράγμα και αναδεικνύει όλες τις δυνατότητες ή αδυναμίες, τόσο του πλαισίου όσο και του κινητήρα, αλλά και του συστήματος διεύθυνσης και βέβαια της ρύθμισης της ανάρτησης. Καθίστε με ένα φίλο να δείτε το video που ακολουθεί και βάλτε ένα στοιχηματάκι. Ποιο από τα δύο θα κάνει τον καλύτερο χρόνο;

Πηγή: Ντίνος Παπαγιαννόπουλος,

Tags
Back to top button