Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Πώς ο οδηγός της Mercedes κέρδισε το ταχύτερο Ισπανικό γκραν πρι

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με τακτική μιας αλλαγής. Ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και στον 26ο γύρο έβαλε τη μέση. Ο Valtteri Bottas – και αυτός με Mercedes- ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική, μπήκε όμως στα πιτ έξι γύρους νωρίτερα.

Οι περισσότεροι οδηγοί στην Ισπανία, ανάμεσά τους οι τρεις πρώτοι, ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα. Είδαμε όμως και τακτικές δυο ακόμη και τριών αλλαγών, κατά τη διάρκεια του αγώνα των 66 γύρων. 

Οι συνθήκες ήταν άστατες με ήλιο, σταγόνες βροχής και αρκετό αέρα. Κατά συνέπεια ήταν δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση της πίστας, καθώς η διαθέσιμη πρόσφυση μεταβάλλονταν. Στη λήξη του αγώνα η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 17 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 26.

Ο νέος ασφαλτοτάπητας είχε ως αποτέλεσμα η πίστα να γίνει πιο γρήγορη. Οι επικεφαλής της κατάταξης, ήταν μέχρι και τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτεροι ανά γύρο σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς χρόνους. Επίσης ο ταχύτερος γύρος αγώνα βελτιώθηκε σημαντικά. Επιπλέον ήταν ο ταχύτερος αγώνας που έχει γίνει ποτέ στη σημερινή πίστα της Βαρκελώνης. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα και η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον πρώτο γύρο βοήθησε στη μείωση των επιπέδων φθοράς και θερμικής καταπόνησης.

MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Είδαμε διαφορετικές σκέψεις ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες για το αν η τακτική αγώνα έπρεπε να είναι μια ή δυο αλλαγές. Ήταν πολύ δύσκολο να γίνει εκτίμηση για τις συνθήκες στην πίστα από την αρχή του τριημέρου και η βροχή το βράδυ πριν τον αγώνα, δε βοήθησε. Οι γύροι που οριοθέτησε την κούρσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρέασαν, καθώς μειώθηκε η φθορά και η θερμική καταπόνηση σε ένα καθοριστικό σημείο του αγώνα. 

Όσον αφορά στα ελαστικά δεν είχαμε καθόλου θέματα, κανένα σημάδι θερμικής παραμόρφωσης. Σημειώθηκαν ρεκόρ γύρων και ταχύτεροι γύροι ακόμη και από οδηγούς που χρησιμοποιούσαν για αρκετή απόσταση, ελαστικά μέσης γόμας Συνολικά σε όλες τις θέσεις της κατάταξης, οι διαφορές στο ρυθμό ήταν πολύ μικρές. Τώρα παραμένουμε στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ εντός σεζόν. Αυτό περιλαμβάνει και δοκιμές εξέλιξης για τα ελαστικά του 2019 με τις McLaren, Force India.”

 

Tags
Back to top button