Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Πώς έκλεισαν τις Εθνικές Οδούς για να μην πληρώσουν οι εταιρείες των διοδίων μεγάλα πρόστιμα!

Ώρα 10.30 το βράδυ της Τριτης. Το οδόστρωμα από Αθήνα ως διόδια Αφιδνών είναι πεντακάθαρο. Όπως και στο κρίσιμο σημείο της Μαλακάσας. Ούτε παραπάνω φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα, σύμφωνα με εργαζόμενους στα μηχανήματα αποχιονισμού.

Η Αθηνών - Λαμίας, όμως, είναι κλειστή με απόφαση της κυβέρνησης.Κύριοι Μητσοτάκη, Καραμανλή και Χρυσοχοΐδη οφείλετε εξηγήσεις άμεσα για την απαγόρευση των μετακινήσεων.

Πλέον, ξεπεράσατε κάθε όριο υποκρισίας.Η κυβέρνηση έκανε πλατη στους μεγάλοεργολαβους μην πληρώσουν πρόστιμα
εάν εκλεινε η εθνική έτσι αποφεύγουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη για μηχανήματα προκειμένου να κρατάνε την εθνική ανοιχτή

Η αιτία που έκλεισε η Εθνική οδός δεν είναι μόνον η ανικανότητα της Κυβέρνησης των αχρήστων, αλλά και η διαπλοκή της.

Η επιχείρηση στην οποία έχει παραχωρηθεί η εκμετάλλευση της οδού (παραχωρησιούχος), όφειλε να έχει εγκαίρως σε εγρήγορση τα μηχανήματα για εκχιονισμό και ρίψη αλατιού.
ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΕ και νομοτελειακά ο δρόμος έκλεισε.

Αν δεν διατάσσονταν από την Κυβέρνηση το κλείσιμο, ο παραχωρησιούχος, θα έπρεπε να κληθεί να πληρώσει υπέρογκα πρόστιμα, λόγω κακής εκτέλεσης της σύμβασης και, επιπλέον, να αποζημιώσει όσους ταλαιπωρήθηκαν, καθυστέρησαν στις δουλειές τους. έχασαν δρομολόγια, να αποζημιώσουν φορτηγά και φορτηγατζήδες κ.λπ

Στις περιπτώσεις αξιώσεων ιδιωτών λογικά θα πρέπει να υπάρχει ειδική διαδικασία που να προβλέπει την άμεση καταβολή αποζημιώσεως, όπως γίνεται σε καθυστερήσεις δρομολογίων τραίνων, αεροπλάνων κ.λπ.

Έτσι, λοιπόν, ο παραχωρησιούχος απαλλάσσεται και από πρόστιμα και από υποχρέωση καταβολής αποζημιώσεων.
ΠΟΙΟΣ ΕΝΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ,
που οι άχρηστοι κυβερνώντες δεν γνωρίζουν ή και στα παλιά τους τα παπούτσια, αν το ξέρουν:

Η ευθύνη αποζημίωσης μετακυλίεται στο κράτος, το οποίο θα κληθεί να αποζημιώσεις τους ζημιωθέντες ιδιώτες. Και το δικαίωμα αυτό μπορεί να ασκηθεί είτε με αγωγή, είτε με προσφυγή στον Συνήγορο του Πολίτη είτε σε κάποια Ευρωπαϊκή Αρχή.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:

Πάλι τη λυπητερή των σπασμένων θα την πληρώσου εμείς, οι φορολογούμενοι πολίτες. Εν τω μεταξύ μιλάμε για μια κακοκαιρία δυο ημερών που την λένε ένα μηνα πριν, έσπειραν πανικο με τα ΜΜ Εξαπάτησης ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ 
Η ιδιωτική εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ, που εκμεταλλεύεται με τα υπερβολικά ακριβά διόδια κερδοσκοπικά την Εθνική Οδό και το λαό, φόρτωσε
τις ευθύνες της στην τροχαία «στον κόκορα» ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Και αυτό με δεκα πόντους χιόνι κλείνει την εθνική οδο κι είναι καλειμμένο Η κυβέρνηση απλώς κάνει τον τροχονόμο στις αυθαιρεσίες και ανεπάρκειες των ιδιωτικών συμφερόντων, που νέμονται ασύδοτα το οδικό δίκτυο της χώρας Να μην ξεχάσουν να αποζημιώσουν την ιδιωτική εταιρεια
για την ζημιά που έμεινε κλειστή

Tags
Back to top button