Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

ΠΤΜ Zubr: Στοίχημα η επιχειρησιακή διαθεσιμότητα των σκαφών της Διοίκησης Αμφίβιων Δυνάμεων

Το ρωσικής σχεδίασης Zubr (ή Project 1232.2 - Νατοϊκή ονομασία POMORNIK) είναι το μεγαλύτερο στρατιωτικό αερόστρωμνο του κόσμου και χρησιμοποιείται ως αποβατικό σκάφος στρώματος αέρα (Landing Craft air-cushion ή LCAC).

Σήμερα βρίσκονται σε ενεργό υπηρεσία εννέα σκάφη σε ολόκληρο τον κόσμο, σε χρήση από τις ναυτικές δυνάμεις της Ελλάδας, της Ρωσίας και της Ουκρανίας.

Η μεταβίβαση του ΠΤΜ Κεφαλληνία (L180), του πρώτου από τα δύο αερόστρωμνα Zubr που αγοράστηκαν από την Ελλάδα στο Πολεμικό Ναυτικό σηματοδότησε την πρώτη φορά που σκάφος ρωσικής κατασκευής χρησιμοποιήθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό χώρας μέλους του ΝΑΤΟ.

Το ΠΝ διαθέτει τέσσερα Zubr, χωρίς ποτέ να καταφέρει να τα αξιοποιήσει στο 100% επιχειρησιακά καθώς τα στελέχη του ΠΝ ποτέ δεν «συμπάθησαν» το σκάφος και τις νέες δυνατότητες που αυτό εισήγαγε.

 Το ΠΤΜ Κεφαλληνία (L180) αγοράστηκε από τη Ρωσία  και εκσυγχρονίστηκε, το ΠΤΜ Ιθάκη (L181) ολοκληρώθηκε στην Ουκρανία και το ΠΤΜ Ζάκυνθος (L183) κατασκευάστηκε στη Ρωσία. Ένα τέταρτο σκάφος, το ΠΤΜ Κέρκυρα (L182) καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Αγίας Πετρούπολης τον Ιούνιο του 2004 και εντάχθηκε τον Ιανουάριο του 2005.

Αυτό που προέχει κύρια όμως για τη Διοίκηση Αμφίβιων Δυνάμεων του ΠΝ πρώτα και κύρια είναι η επιχειρησιακή διαθεσιμότητα των σκαφών αυτών.  

 

Tags
Back to top button