Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ψηφιακά με λίγα «κλικ» η έναρξη ατομικής επιχείρησης - Τι πρέπει να γνωρίζετε

Από εδώ και στο εξής, η έναρξη ατομικής επιχείρησης θα γίνεται με λίγα «κλικ» καθώς η γενική γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών σε συνεργασία με την ΑΑΔΕ και τη γενική γραμματεία Εμπορίου συνεργάζονται για απλούστευση και ψηφιοποίηση της διαδικασίας έναρξής της.

Όπως επισημαίνει ο γενικός γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδας Χριστόπουλος «στην εποχή μετά την πανδημία, οφείλουμε να δημιουργήσουμε ένα φιλικό και σταθερό επιχειρηματικό περιβάλλον, που θα στηρίζει τόσο τις επενδύσεις όσο και την εργασία. Για αυτό το λόγο, η απλούστευση και ψηφιοποίηση της διαδικασίας έναρξης ατομικής επιχείρησης, η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών, αποτελεί προσωπικό στοίχημα και πολιτική προτεραιότητα». 

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης Παναγιώτης Σταμπουλίδης τονίζει ότι  συνεργάστηκε στενά με τη γενική γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και την ΑΑΔΕ, προκειμένου να υλοποιηθεί η ηλεκτρονική έναρξη εργασιών ατομικής επιχείρησης. 

Τι αλλάζει

Με τη νέα διαδικασία μειώνονται τα δικαιολογητικά ενώ καταργούνται και επιμέρους διαδικασίες που συνεπάγονται περιττά διοικητικά βάρη. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη νέα διαδικασία: 

  • Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του πολίτη στις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες
  • Καταργείται η προεγγραφή σε όλους τους φορείς
  • Είναι φιλική προς το χρήστη, περισσότερο άμεση, ενώ παράλληλα εξοικονομεί για το δημόσιο πολύτιμους ανθρώπινους πόρους και χρόνο.

Πώς θα γίνεται ψηφιακά η έναρξη της ατομικής επιχείρησης

Ο πολίτης (είτε ο ίδιος, είτε ο εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του), θα εισέρχεται στην υπηρεσία με τους προσωπικούς κωδικούς του taxisnet και θα συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία, όπου δεν αντλούνται αυτόματα, για την έκδοση «Βεβαίωσης Έναρξης Εργασιών». 

Αφού ολοκληρωθεί ο απαιτούμενος έλεγχος, θα εκδίδεται από την ΑΑΔΕ η «Βεβαίωση Έναρξης Εργασιών» και ακολούθως θα γίνεται και η εγγραφή στο ΓΕΜΗ(Γενικό Εμπορικό Μητρώο).

​Αξίζει να σημειωθεί πως με την ολοκλήρωση της διαδικασίας έναρξης ατομικής επιχείρησης, ο πολίτης θα λαμβάνει μοναδικό αριθμό της επιχείρησής του που θα έχει αντίστοιχη λειτουργικότητα με τον αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 

 

Tags
Back to top button