Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρώτοι στην Ευρώπη οι Έλληνες στην έρευνα για το πόσες ώρες την εβδομάδα περνούν στον δρόμο

Οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσον όρο 9 ώρες και 35 λεπτά στις μετακινήσεις κάθε εβδομάδα, με το αυτοκίνητο να είναι το προτιμώμενο μέσο μεταφοράς, ακόμη κι αν οι χρήστες δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποιήθηκε σήμερα από την εταιρία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Boston Consulting Group (BCG) και το ινστιτούτο δημοσκοπήσεων Ipsos.

Εκτός Σαββατοκύριακου, οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 58 λεπτά σε μηχανοκίνητα οχήματα (αυτοκίνητα και δίτροχα).

Ειδικότερα, περνούν 3 ώρες και 42 λεπτά στο αυτοκίνητο (ως οδηγοί, συνοδηγοί ή επιβάτες), ένα αδιαφιλονίκητο μέσο μεταφοράς για τις καθημερινές διαδρομές, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Ευρωπαίοι μετακινούνται κατά κύριο λόγο για να πάνε στη δουλειά ή για να πάνε τα παιδιά τους στις καθημερινές δραστηριότητες, ενώ σημαντικές είναι και οι διαδρομές για αγορά τροφίμων ή ακόμη για διοικητικά διαβήματα.

«Το αυτοκίνητο είναι ακόμη πιο αδιαφιλονίκητο για τους ανθρώπους που κατοικούν στην ύπαιθρο ή στις περιφέρειες των πόλεων», αναφέρεται ακόμη στην έρευνα, καθώς το 70% των Ευρωπαίων το χρησιμοποιούν στην ύπαιθρο και το 67% στην περιφέρεια κάποιας πόλης, έναντι 54% μέσα στην πόλη.

Οι λεγόμενες ήπιες μορφές μετακίνησης δεν υπολείπονται: έτσι οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 57 λεπτά για να μετακινηθούν με τα πόδια ή με ποδήλατο, ενώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι τα λιγότερο δημοφιλή (1 ώρα και 40 λεπτά).

Όσον αφορά την εθνικότητα, οι Έλληνες, με 13 ώρες και 2 λεπτά εβδομαδιαίως, είναι οι Ευρωπαίοι που περνούν τον περισσότερο χρόνο στον δρόμο για τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ οι Γάλλοι κλείνουν την κατάταξη με 7 ώρες και 12 λεπτά.

«Ένα πολύ σημαντικό μέρος του διαθέσιμου χρόνου των Ευρωπαίων αναλώνεται στις μετακινήσεις», σχολίασε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Σιλβέν Ντουραντόν, διευθύνων σύμβουλος και εταίρος του BCG στο Παρίσι, ειδικός στις μετακινήσεις και συντάκτης της έκθεσης. «Αυτό δείχνει σε ποιο βαθμό η μετακίνηση έχει τεράστια επίπτωση στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων», είπε.

Σύμφωνα με την έρευνα, ένα μεγάλο μέρος των Ευρωπαίων θα ήταν έτοιμοι να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους αν πραγματοποιούνταν οι απαραίτητες επενδύσεις στις μεταφορές.

Έτσι, το 72% δηλώνει ότι θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το 66% θα χρησιμοποιούσε λιγότερο συχνά το αυτοκίνητό του και το 44% θα επέλεγε συχνότερα να μετακινηθεί ως συνοδηγός ή να μοιραστεί το αυτοκίνητο με άλλους επιβάτες.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 28 Μαρτίου σε δείγμα 10.018 ανθρώπων ηλικίας τουλάχιστον 15 ετών σε δέκα χώρες της Ευρώπης (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία Ελλάδα, Ισπανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία).

Tags
Back to top button