Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Πρωτοφανής διαφήμιση: Διχοτόμηση του Αιγαίου με... γεύση σοκολατένιου παγωτού! (upd)

Ανανέωση (από αρχικό κείμενο 00:18)

Μία πρωτοφανής διαφήμιση των παγωτών ΕΒΓΑ και της μπισκοτοποιίας Παπαδοπούλου ξεκίνησε να προβάλλεται πριν λίγες ημέρες, όπου δεσπόζει ένας χάρτης με το Αιγαίο διχοτομημένο στον 25ο Μεσημβρινό, ακριβώς εκεί που ισχυρίζεται η Αγκυρα ότι είναι η τουρκική αρμοδιότητα για αποστολές έρευνας-διάσωσης και γενικά η περιοχή που αστυνομεύει η Τουρκία!

Είναι ο χάρτης επάνω στον οποίο βασίζει όλες τις διεκδικήσεις της στο Αιγαίο και βάσει του οποίου εκδίδει τις παράνομε NAVTEX και ΝΟΤΑΜ με τις οποίες δεσμεύει ακόμα και περιοχές δυτικά αυτού.

Είναι άγνωστο σε ποιον διαφημιστή ανήκει η.. φαεινή αυτή  ιδέα αλλά ιδιαίτερα σήμερα όπου η Τουρκία ασκεί καθαρά επιθετική πολιτική στο Αιγαίο επιθυμώντας την διχοτόμησή του και επιζητώντας μια πολεμική σύγκρουση, τέτοια «αθώα» υποσυνειδητα  μηνύματα, ιδιαίτερα όταν απευθύνονται στη νέα γενιά είναι απαράδεκτα και ύποπτα ταυτόχρονα.

Είναι πραγματικά ακατανόητο το γιατί οι δύο εταιρείες έδωσαν την έγκριση για την προβολή του στο διαφημιστικό τους.

Να θυμίσουμε ότι η ΕΒΓΑ ανήκε στην οικογένεια Φιλίππου και τώρα τον έλεγχό της τον έχει η πολυεθνική Unilever και τα μπισκότα Παπαδοπούλου, ανήκουν στην ομώνυμη οικογένεια. Το ισχυρό πρόσωπο της εταιρείας, η Ιωάννα Παπαδοπούλου είχε ακουστεί ως υποψήφια υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση Σαμαρά.

Σίγουρα η διαφημιστική τους εταιρεία έκανε την "πατάτα" και οι ίδιοι δεν έχουν γνώση του τι προβάλλεται στις τηλεοράσεις για να "διαφημίσει" το προϊόν τους...

Tags
Back to top button