Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Πρωταθλητής ο Τσολακίδης στο Ιστορικό Ράλι Ελλάδος

Με εξαιρετικές επιδόσεις και τις δύο ημέρες του Ιστορικού Ράλι Ελλάδος, ο Σωκράτης Τσολακίδης κατάφερε να κατακτήσει για δεύτερη φορά το Πρωτάθλημα Ελλάδος - μετά το 2003. Με τον Χρήστο Δήμο στο δεξί μπάκετ του εντυπωσιακού Skoda Fabia R5 της ουγγρικής Eurosol, κυριάρχησαν στον αγώνα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις δέκα ειδικές διαδρομές του!

Παράλληλα, όπως και χθες, έτσι και σήμερα το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη κατέκτησε το μέγιστο των βαθμών για το Κύπελλο Ράλι Βορείου Ελλάδος, αφού το σκέλος προσμετρούσε σαν πέμπτος γύρος στο συγκεκριμένο θεσμό.

Σε επίπεδο χρόνων, ο Τάκης Καμπύλης με τον Σταύρο Σταμέλο και το Skoda Fabia S2000 ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μια διαφορά της τάξης των δύο λεπτών πίσω από τους νικητές, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το Mitsubishi Lancer EVO VI, μια θέση που -έπειτα από μια εξαιρετική χρονιά για τους ίδιους- ισούται και με τη δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Ο νεαρός Κώστας Μυλωνάς από τη Λαμία με συνοδηγό τον Γιάννη Καλοπίτα, συνέχισε και σήμερα σε πολύ καλό ρυθμό με την Toyota Corolla KE 30 και εν τέλει επικράτησε στην κατηγορία των Ιστορικών. Την πρώτη τριάδα εκεί συμπλήρωσαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Κώστας Κακκαλής που σήμερα σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους με το Ford Sierra Cosworth, αλλά και εκμεταλλεύθηκαν ένα πρόβλημα -στην τελευταία ε.δ.- στον κινητήρα της Toyota Corolla AE92 των Κώστα Αργυρίου-Αποστόλη Πάλλα οι οποίοι τερμάτισαν τρίτοι.

Επιστρέφοντας στο θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, τους βαθμούς της δεύτερης θέσης πήραν και σήμερα οι Τάκης Καμπύλης - Σταύρος Σταμέλος, ενώ, βαθμολογικά, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC. Τέλος, από τον 2ο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, οι Νίκος Βάτσος-Χρήστος Θεοφανίδης με το Renault Clio R3 αποκόμισαν τους μέγιστους βαθμούς που τους διατηρούν στην διεκδίκηση του τίτλου της F2 του Κυπέλλου Ασφάλτου.

Η καρό σημαία έπεσε λίγο νωρίτερα στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξενήσε ιδανικά για ένα τριήμερο το Ιστορικό Ράλι Ελλάδος 2017.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Σωκράτης Τσολακιδής (1ος Παν.Π.Ρ. & 1ος Κυπ. Β. Ελλάδος): «Σίγουρα θα θέλαμε να είχαμε περισσότερο ανταγωνισμό για να έχει μεγαλύτερη αξία ο τίτλος. Παρόλ’ αυτά χαιρόμαστε που το Πρωτάθλημα έρχεται για ακόμα μια φορά στη Βόρεια Ελλάδα αν και το αφιερώνουμε στους φίλους μας σε όλη την Ελλάδα. Από εκεί και πέρα, οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις είναι τέτοιες που δεν μου επιτρέπουν να κάνω σχέδια για το μέλλον».

Γιάννης Μπαντούνας (2ος Παν.Π.Ρ.): «Ήταν ο πρώτος μας αγώνας μετά από πολλά χρόνια στην άσφαλτο. Γενικά είμαστε ικανοποιημένοι, αν και θα μπορούσαμε να πάμε λίγο πιο γρήγορα. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στον Σωκράτη Τσολακίδη. Είναι άξιος νικητής του αγώνα και Πρωταθλητής Ελλάδος. Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω ότι η τοπική κοινωνία μας αγκάλιασε. Πιστεύω ότι η ΟΜΑΕ έχει βρει ένα μέρος που μπορεί και θέλει να φιλοξενήσει αγώνες τα επόμενα χρόνια. Την επόμενη χρονιά, αν και είναι νωρίς να πούμε κάτι, λογικά θα λάβουμε μέρος σε τρεις μεγάλους αγώνες».

Τάκης Καμπύλης (2ος Κυπ. Β. Ελλάδος): «Οι σημερινές ειδικές ήταν πολύ ωραίες. Ειδικά η 2η είχε μεγάλο οδηγικό ενδιαφέρον. Γενικά, αν αφήσουμε τις μεγάλες απλές διαδρομές πίσω μας, ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο και αν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω θα είχε φανεί από χθες. Θα πάμε σίγουρα στο Ράλλυ Κένταυρος, και αν γίνει το Ράλλυ Σπριντ Αγίου Μερκουρίου, θα πάμε και εκεί».

Γιώργος Γεροδήμος (3ος Κυπ.Β.Ελλάδος): «Σήμερα το ευχαριστηθήκαμε. Βρήκαμε πολύ καλό ρυθμό με το αυτοκίνητο και σημειώσαμε κάποιους ανταγωνιστικούς χρόνους. Είμαστε ικανοποιημένοι και υπάρχει η σκέψη να συμμετάσχουμε στο Ράλλυ Κένταυρος».

Κώστας Μυλωνάς (1ος Κατ. Ιστορικών): «Για εμάς όλα πήγαν καλά από την αρχή. Πιέσαμε όσο μπορούσαμε. Οι ειδικές ήταν γενικά πολύ ωραίες, αν και μας άρεσε πολύ περισσότερο η σχεδίαση του σημερινού σκέλους. Όλα κύλησαν καλά. Αυτός ήταν ο τελευταίας μας αγώνας για φέτος».

Νίκος Βάτσος (1ος F2 Κυπ. Β. Ελλάδας): «Πήγαν όλα καλά και όπως τα θέλαμε. Το ευχαριστηθήκαμε και αποκομίσαμε σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου. Η συνέχεια θα μας βρει στον τελικό που θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο. Εκεί όπου θα κριθούν όλα».

Tags
Back to top button