Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Προσοχή: Απαραίτητος ο έλεγχος των ελαστικών μετά την καραντίνα

Λόγω καραντίνας ακινητοποιήθηκαν σχεδόν ολοκληρωτικά χιλιάδες αυτοκίνητα.  Αυτός είναι ο λόγος, που όλοι οι οδηγοί πρέπει να ελέγξουν τα ελαστικά των αυτοκινήτων όσο το δυνατόν συντομότερο. 

Πίεση: Οι ειδικοί αναφέρουν ότι πρέπει να ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών στο αυτοκίνητο μας τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα ή το αργότερο μια φορά το μήνα. Η συχνότητα αυτή εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που διανύουμε αλλά και την κατάσταση τους ( αν είναι καινούργια ή πιο παλιά).

Για παράδειγμα, αν ένα αυτοκίνητο «γράφει» αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην εβδομάδα ή πραγματοποιεί συχνά ταξίδια, τότε θα πρέπει να ελέγχουμε τα ελαστικά του ακόμη πιο συχνά. Επίσης, πρέπει να ελέγχουμε τα ελαστικά πριν από κάθε μεγάλη διαδρομή. Να θυμάστε να ελέγχετε επίσης και την ρεζέρβα.

Ελαστικό με μειωμένη πίεση συνεπάγεται μειωμένη πρόσφυση, αυξάνονται οι αποστάσεις φρεναρίσματος και η κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, τα ελαστικά με μειωμένη πίεση φθείρονται πιο γρήγορα – λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών που αναπτύσσονται – και μειώνεται και ο χρόνος της ζωής του. Επίσης, τα συνιστώμενα επίπεδα  πίεσης είναι συχνά διαφορετικά για τα εμπρός και για τα πίσω ελαστικά. Επίσης, ο κατασκευαστής ενός αυτοκινήτου δίνει τις περισσότερες φορές δύο διαφορετικές πιέσεις:

• για τις «νορμάλ» συνθήκες οδήγησης
• για φορτωμένο όχημα (με επιβάτες ή με κάποιο βαρύ επί πλέον φορτίο)

Έλεγχος κατάστασης του ελαστικού: To πιο σημαντικό στον έλεγχο ενός ελαστικού είναι η κατάσταση του πέλματος. Είναι ουσιαστικά και το σημείο που εξασφαλίζει την πρόσφυση με το δρόμο, και την επαφή με αυτόν. Το ύψος του πέλματος έχει πρωταρχικό ρόλο στην ασφάλεια του αυτοκινήτου, την οδική συμπεριφορά του. Ένα φθαρμένο ελαστικό με χαμηλό πέλμα – κάτω από τα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής –  αυξάνει τον κίνδυνο κλαταρίσματος, έχει μειωμένη πρόσφυση – που γίνεται ακόμη πιο έντονη στο φρενάρισμα ή και τις στροφές – ενώ είναι αναποτελεσματικό στην περίπτωση του φαινομένου της υδρολίσθησης

Tags
Back to top button