Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Προσάραξη πλοίου με σημαία Σιέρρα Λεόνε στην Ψέριμο την περασμένη εβδομάδα;

Ύποπτη προσάραξη φορτηγού πλοίου υπό σημαία Σιέρα Λεόνε φέρεται να καταγράφηκε την περασμένη Πέμπτη στην Ψέριμο. 

Η προσάραξη φέρεται να έγινε σε ένα σημείο που δεν θεωρείται επικίνδυνο για τη ναυσιπλοΐα, μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα κακές καιρικές συνθήκες (έπνεαν άνεμοι τεσσάρων μποφόρ).

Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει με ρεπορτάζ της η «Καθημερινή», το οποίο μεταφέρουμε με κάθε επιφύλαξη. 

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ η αρχική άρνηση του Αζέρου πλοιάρχου να ζητήσει βοήθεια από τις ελληνικές αρχές ενέτεινε τις ανησυχίες για πιθανή προβοκάτσια, ανάλογη με εκείνη που οδήγησε στο επεισόδιο των Ιμίων το 1996. 

Τις ανησυχίες για πιθανή προβοκάτσια, ανάλογη με εκείνη που οδήγησε στο επεισόδιο των Ιμίων το 1996, ενέτεινε η αρχική άρνηση του Αζέρου πλοιάρχου να ζητήσει βοήθεια από τις ελληνικές Αρχές. Την ελληνική προσοχή φέρεται να κέντρισε το γεγονός ότι, αμέσως μετά την προσάραξη και το σήμα κινδύνου από το τουρκικών συμφερόντων πλοίο, έσπευσε τουρκική ακταιωρός στην περιοχή, εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων.

Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με την πηγή, η εγρήγορση του Λιμενικού Σώματος και η συνεννόηση με όλες τις αρμόδιες πλευρές (του Πολεμικού Ναυτικού συμπεριλαμβανομένου) οδήγησαν στην αποχώρηση των Τούρκων.

Τελικά, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, το πρόβλημα φέρεται να λύθηκε μέσω της πλοιοκτήτριας εταιρείας, καθώς το πλοίο, με φορτίο άνω των 3.000 τόνων τσιμέντου, μεταφέρθηκε μέσω δύο ελληνικών ρυμουλκών, από την περιοχή στα βορειοανατολικά της Ψερίμου, στα ανοιχτά μεταξύ Κω και Καλύμνου, όπου και αναμένεται να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες ώστε να σταματήσει η εισροή υδάτων. Υπενθυμίζεται ότι η Ψέριμος βρίσκεται λίγα μίλια νότια των Ιμίων και περιλαμβάνεται στην κατηγορία των νησιών που η Άγκυρα εντάσσει στη θεωρία των «γκρίζων ζωνών».

Tags
Back to top button