Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Προς κατάργηση οι βαθμοί στα Γυμνάσια - Θα αντικατασταθούν με Α, Β και Γ

Σχέδια για ακόμα μια αλλαγή στο χώρο της παιδείας έχει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με το σύστημα βαθμολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου να είναι στο «στόχαστρο».

Αντί της 20βαθμης κλίμακας το σχέδιο του ΙΕΠ προβλέπει αφενός περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών (σχεδόν καλός, καλός, πολύ καλός, άριστος) και αφετέρου τη χρήση του Α, Β και Γ όπως, δηλαδή, συμβαίνει στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Στόχος του ιντιστούτου, σύμφωνα με τα ΝΕΑ, είναι να περιορίσουν τη βαθμολογική πίεση στο Γυμνάσιο και τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες το σχέδιο αυτό αναμένεται να εφαρμοστεί πιλοτικά προκειμένου να δοκιμαστεί αν και εκπαιδευτικοί εκφράζουν τον προβληματισμό τους τονίζοντας ότι δεν έχουν πάντα γνώση της προσωπικότητας του κάθε μαθητή, στοιχείο απαραίτητο για την περιγραφική αξιολόγηση.

Tags
Back to top button