Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Πραγματογνώμονας για Mad Clip: «Δεν θα ζούσε ακόμη και εάν φορούσε ζώνη - Έτρεχε με 150χλμ/ώρα»

Τις συνθήκες υπό τις οποίες έχασε τη ζωή του ο γνωστός τράπερ Mad Clip ανέλυσε ο πραγματογνώμονας ατυχημάτων, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος.

«Ο οδηγός ενεργεί επιθετική οδήγηση. Κάνει προσπέραση πάνω στην στροφή. Κατά τη διαδικασία της πρώτης διασταύρωσης έχει ανεξέλεγκτη πορεία» σχολίασε ο κ. Μιχαλόπουλος για το βίντεο που κυκλοφορεί και δείχνει το αυτοκίνητο του τράπερ λίγο πριν το μοιραίο δυστύχημα.

Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα, στο σημείο που έγινε η εκτροπή έχει δύο διαδοχικές στροφές. «Φαίνεται ότι ο οδηγός κινήθηκε από αριστερά προς δεξιά, προσέκρουσε πάνω στην άκρη του πεζοδρομίου από τα δεξιά και στη συνέχεια, 45-50 μέτρα από το σημείο της εκτροπής στο πεζοδρόμιο, φεύγει διαγωνίως πλαγιολισθόντας. Τα ίχνη σύγκρουσης στο όχημα περίπου ταχύτητα 100 χιλιομέτρων.  Συνεπώς πριν το ατύχημα θα είχε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα. Έτρεχε περί τα 150 χιλιόμετρα πριν τη σύγκρουση».

Όπως ανέφερε ο κ. Μιχαλόπουλος, το σημείο που έγινε το ατύχημα είναι μια κλειστή στροφή που οι οδηγοί δεν μπορούν να την ξεπεράσουν με ταχύτητα πάνω από 70, ενώ ο τραπέρ μπήκε στην στροφή με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα.

«Αυτές οι συγκρούσεις είναι θανατηφόρες. Και ζώνη να φορούσε δεν θα ζούσε» υπογράμμισε.
 

Tags
Back to top button