Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Porsche 911 GT3: Το χειρότερο αγωνιστικό για ένα παγωμένο Ράλι Monte Carlo (βίντεο)

Στα 50 και βάλε χρόνια της ιστορίας του μοντέλου, οι αγωνιστικές εκδόσεις της Porsche 911 έχουν πάρει νίκες και τίτλους χάρη στις ικανότητες και το θάρρος σπουδαίων οδηγών, οι προσέθεσαν με τον τρόπο τους αίγλη και κύρος στο εμβληματικό μοντέλο.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι πράγματι ένα καλό, φιλικό αγωνιστικό. Τουλάχιστον όχι για ράλι. Και μάλιστα για αγώνες με τόσο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως το Monte Carlo, όπου η εναλλαγή στεγνής ασφάλτου, χιονιού και πάγου πολλές φορές μέσα σε κάθε ειδική καθιστούν σπαζοκεφαλιά την επιλογή ελαστικών. Τελικά, όπως λένε οι ίδιοι οι οδηγοί, στις περισσότερες περιπτώσεις προσπαθώντας να πετύχουν έναν συμβιβασμό μεταξύ των αντικρουόμενων απαιτήσεων καταλήγουν να μην έχουν ποτέ και πουθενά τα σωστά λάστιχα.

Η 911 έχει γράψει τις πιο λαμπρές σελίδες της αγωνιστικής ιστορίας της σε περιβάλλον πίστας. Στους αγώνες ράλι εμφανίστηκε κυρίως την δεκαετία του ’70 και του ’80 και λιγότερο τα επόμενα χρόνια ως την εποχή μας. Οι διακρίσεις δεν λείπουν, κυρίως χάρη στην αξιοπιστία, από προσπάθειες που χαρακτηρίζονται κυρίως από ηρωισμό.

Στο Ράλι Monte Carlo του 2017 οι θεατές επεφύλασσαν δυνατό χειροκρότημα για τον Romain Dumas σε κάθε του πέρασμα. Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής WEC και νικητής στο Le Mans το 2016 με την Porsche, και δύο φορές νικητής στο Pikes Peak, αγωνίστηκε με μία Porsche 911 GT3 RS 997. Και συνδύασε την δική του απόλαυση με ταχύτητα και θέαμα. Αλλά δεν έκρυψε ότι ακόμη και για τα δικά του έμπειρα χέρια το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά δύσκολο. Όπως και οι συνθήκες του αγώνα: «Ήταν οδήγηση στην κόψη του ξυραφιού. Οι 13 από τις 14 Ε.Δ είχαν πάγο και χιόνι. Έπρεπε να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός για να μην καταλήψεις σε χαντάκι».

Είναι χαρακτηριστικό πόσο παλεύει για να κρατήσει την δύστροπη 911 στο δρόμο. Η βαριά ουρά απειλεί να τον προσπεράσει σε κάθε φρενάρισμα στον πάγο. Τελικά, ο Dumas κατάφερε να προσθέσει τη νίκη στην κατηγορία R-GT του Ράλι Monte Carlo 2017 στο παλμαρέ του. Και ετοιμάζεται να πάρει θέση στο τιμόνι της Porsche 919 για τη νέα σεζόν στο WEC.

Πηγή: Mιχάλης Γεωργιάδης,

Tags
Back to top button