Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές παρέλαβαν νεότευκτα πλοία εν μέσω πανδημίας

Τα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής βρίσκουν τον ρυθμό τους, ενώ και στην Ελλάδα δεν έπαψαν να λειτουργούν. Στη Σύρο, στο Πέραμα και στη Χαλκίδα δεν κατέπλευσαν άλλα πλοία, εν μέσω της κρίσης, για επισκευές, παρά μόνο τα υπάρχοντα.

Στη Σύρο αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα φορτηγό πλοίο γερμανικών συμφερόντων.

Εν μέσω της πανδημίας σημειώνεται  μία στροφή των ναυτιλιακών εταιρειών προς την Ελλάδα για επισκευές πλοίων. Αποφεύγουν σιγά-σιγά τις γιάρδες της Τουρκίας, λόγω της πανδημίας καθώς και τις Ρουμανία-Βουλγαρία αφού εκεί τα πλοία μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών πριν καταπλεύσουν σε λιμάνι ή ναυπηγείo.

Όσο αφορά στα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής στελέχη εταιρειών στην Κίνα επισημαίνουν  ότι οι γιάρδες έχουν φθάσει στο 80% της λειτουργίας τους και πολύ σύντομα θα αγγίξουν το 100%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπάρχει όμως ένα μεγάλο πρόβλημα. Η Κίνα δεν δέχεται συνεργεία και στελέχη εταιρειών από το εξωτερικό λόγω της πανδημίας. Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να ταξιδεύουν Αρχιμηχανικοί από την Ελλάδα για να επιβλέψουν τις εργασίες στα πλοία των ελληνικών συμφερόντων εταιρειών.

Οι Κινέζοι έδωσαν λύση. Υπάρχουν πλέον εταιρείες, κάποιες από αυτές ανήκουν σε Έλληνες που ζουν μόνιμα στην Κίνα, οι οποίες  αναλαμβάνουν να παρέχουν υπηρεσίες επίβλεψης των εργασιών με δικούς τους Αρχιμηχανικούς έναντι 800 δολαρίων την ημέρα. Τα κινεζικά ναυπηγεία ασχολούνται κυρίως με επισκευές και τοποθετήσεις των συστημάτων φιλτραρίσματος του αέρα τα scrubbers, ενώ για ναυπηγήσεις είναι κυρίως τα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας και της Ιαπωνίας.

Τον Μάρτιο, η Aegean Shipping Management S.A. συμφερόντων Γιώργου Δημ. Μελισσανίδη παρέλαβε το M/V Green K-Max 4, χωρητικότητας 80.883 τόνων DW από τα ναυπηγεία της Cosco Shipping Heavy Industry (Zhoushan) Co. Ltd, στο Zhoushan της Κίνας.

Πρόκειται για το 4ο από τα έξι συνολικά πλοία τύπου Kamsarmax , που παραλαμβάνει η Aegean Shipping. Είχαν προηγηθεί οι παραλαβές ενός πλοίου τον περασμένο Οκτώβριο και δύο τον Ιανουάριο του 2020. Επίσης, έχει προγραμματιστεί προγραμματίζεται οι παραλαβές ακόμα δύο πλοίων τον ερχόμενο Μάιο και Ιούνιο.

Στο μεταξύ, ανήμερα της 1ης Απριλίου, όπως έχει γράψει το ΝΜ,  η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά GasLog του Πήτερ Λιβανού παρέλαβε τα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries της Νοτίου Κορέας το πρώτο από σειρά επτά πλοίων LNG που είναι προγραμματισμένα να παραληφθούν από την εταιρεία έως το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Πρόκειται για το GasLog Windsor το οποίο ναυλώθηκε αμέσως για επτά χρόνια από την εταιρεία παροχής ενέργειας Centrica. Είναι χωρητικότητας 180.000 κυβικών μέτρων. Παρά τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την πανδημία του κορωνοϊού το πλοίο παραδόθηκε την προγραμματισμένη ημερομηνία και εντός του συμφωνηθέντος προϋπολογισμού.

Οι παραλαβές αντιπροσωπεύουν 145 εκατομμύρια επιπρόσθετα στο EBITDA.

Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου- GREEK SHIPPING CO-OPERATION COMMITTEE, εταιρείες ελληνικών συμφερόντων έχουν υπό ναυπήγηση 158 πλοία συνολικής χωρητικότητας 18,4 εκ. τόνους dw και 13,01 gross tonnage.

 

Tags
Back to top button