Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ποιο είναι το λιγότερο ασφαλές αυτοκίνητο που πωλείται σήμερα (φώτο-βίντεο)

Ο EuroNCAP συνεχίζει ακάθεκτος τις δοκιμές των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα. Τα οχήματα που υποβάλλει στα γνωστά crash test, πολλά. Πρόσφατα, όμως, τα αποτελέσματα ενός ιδιαίτερα δημοφιλούς αυτοκινήτου στην Ελλάδα, προβληματίζουν…

Στα σχεδόν 22 χρόνια λειτουργίας εκατοντάδες αυτοκίνητα έχουν… ταλαιπωρηθεί στις πλατφόρμες των crash tests, του ανεξάρτητου οργανισμού δοκιμών πρόσκρουσης. Παρά τα ιδιαίτερα αυστηρά κριτήριά του, σπάνια ένα αυτοκίνητο λαμβάνει κακή βαθμολογία.

Κι όμως αυτό συνέβη σε μία από τις πρόσφατες δοκιμές του EuroNCAP, με το Fiat Panda, το οποίο απέσπασε μία από τις  χειρότερες βαθμολογίες των τελευταίων 20 ετών, όπως είχε συμβεί άλλωστε και με την τελευταία έκδοση του Fiat Punto. Ακόμα και κάτι κινέζικα αυτοκίνητα που… τόλμησαν να δοκιμάσουν τις αντοχές τους στον οργανισμό, με τους ίδιους κανόνες που ίσχυαν τότε για όλους (σε ό,τι αφορά την ασφάλεια), έλαβαν καλύτερη βαθμολογία, από τα ιταλικά αυτοκίνητα Panda & Punto.

Σύμφωνα λοιπόν με τα επιμέρους αποτελέσματα, το Panda σκοράρισε με ποσοστό 16% στην προστασία παιδιών και μόλις 7% στον τομέα των επικουρικών συστημάτων, ενώ και το 45% που πήρε στην προστασία των ενηλίκων ήταν από τα χαμηλότερα στην ιστορία.

Ο προβληματισμός είναι έντονος για τα 0 αστέρια που πήρε το δημοφιλές (best seller στην κατηγορία του στην Ελλάδα) Ιταλικό αυτοκίνητο, καθώς τη συγκεκριμένη περίοδο όλα τα αυτοκίνητα της μίνι κατηγορίας έχουν βελτιωθεί πολύ στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.

Ιδού τα 10 πρώτα πιο ασφαλή μικρά αυτοκίνητα και οι βαθμολογίες τους (πηγή EURONCAP)

 

Tags
Back to top button