Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ποια καθημερινή οδηγική μας συνήθεια απαγορεύεται δια ροπάλου από τον Κ.Ο.Κ.

Αρκετοί από εμάς καλούμαστε σε καθημερινή βάση να κινηθούμε στο σφικτό αστικό περιβάλλον των ελληνικών πόλεων, με αποτέλεσμα να καταφεύγουμε σε παράνομους ελιγμούς.

Η κίνηση στις μεγάλες πόλεις της χώρας μας δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, καθώς λόγω ριμοτομίας, χώρου και εκπαίδευσης των οδηγών και των ιδιοκτητών Ι.Χ. που σταθμεύουν όπου βρουν, ο ήπιος και στρωτός τρόπος οδήγησης πάει περίπατο από την πλειονότητα των χρηστών του δρόμου.

Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος, πάνω στον πανικό ή την απροσεξία του, θα σταματήσει στην δεξιά λωρίδα του δρόμου και θα βάλει όπισθεν γιατί ξέχασε να βγει στην έξοδο που ήθελε ή να στρίψει στο στενό που τον βόλευε. Όπως αντιλαμβάνεστε, το να “πληρώσουν” οι ίδιοι το λάθος τους και να βγουν στην επόμενη έξοδο ή να στρίψουν στο επόμενο στενό, δεν τους περνά από το μυαλό και τελικά την “πληρώνουμε” όλοι μαζί.

Θα πρέπει λοιπόν να ξαναθυμηθούμε ότι η οπισθοπορεία, με κάποιες εξαιρέσεις, απαγορεύεται ρητά από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Σύμφωνα με το άρθρο 22, απαγορεύεται η προς τα πίσω κίνηση των οχημάτων, με εξαίρεση τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η προς τα εμπρός κίνηση είναι αδύνατη ή γίνεται ελιγμός στάθμευσης, καθώς και στις περιπτώσεις εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο οδηγός που κάνει όπισθεν τιμωρείται με πρόστιμο 80 ευρώ.

Τέλος, ο Κ.Ο.Κ. είναι ακόμα πιο σκληρός όσων αφορά την οπισθοπορεία σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες, καθώς ο οδηγός που θα την πραγματοποιήσει με το όχημά του τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ, μιας και αυξάνεται κατακόρυφα η πιθανότητα να προκληθεί δυστύχημα.

Tags
Back to top button