Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πήρε πινακίδες το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Το Eco-Car καταναλώνει μόλις €1 / 100km και φορτίζεται σε απλή οικιακή πρίζα

Είναι διθέσιο, αμιγώς ηλεκτρικό, όμορφο, φτηνό, παρκάρει εκεί που δεν χωράει κανένα άλλο αυτοκίνητο, είναι ελληνικό και το λένε Eco-Car.

Για την ακρίβεια, το Eco-Car έχει σχεδιαστεί στην Ελλάδα και παράγεται στην Κίνα. Η προσπάθεια ξεκίνησε πριν τρία χρόνια από την ελληνική εταιρεία Ecosun που είναι υπεύθυνη για τη σύλληψη της ιδέας, το σχεδιασμό του προϊόντος και την προμήθεια των ηλεκτρικών συστημάτων και των μπαταριών. Τα υπόλοιπα γίνονται στην Κίνα όπου υπάρχει σαφέστατα μεγαλύτερη εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και, επίσης, πολύ πιο ευέλικτες συνθήκες παραγωγής που παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανταγωνιστικότητα της τελικής τιμής του προϊόντος.

Ο σχεδιασμός του Eco-Car παραπέμπει αμέσως σε σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης. Μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα, οι τροχοί είναι τοποθετημένοι ακριβώς στα άκρα και το μήκος του (2.25m) ισούται με το πλάτος ενός συνηθισμένου αυτοκινήτου. Μπορείς να το παρκάρεις κάθετα, με τη μούρη να βλέπει στο πεζοδρόμιο και να πιάσει το χώρο που αντιστοιχεί σε ένα κάδο σκουπιδιών.

Η αυτονομία του Eco-Car φτάνει τα 120Km σε συνθήκες κίνησης πόλης, με μέση ταχύτητα κίνησης 40km/h. Μπορείς να το φορτίσεις χρησιμοποιώντας μία συνηθισμένη οικιακή πρίζα τύπου schuko αφού το ηλεκτρικό φορτίο που απαιτείται είναι παρόμοιο με αυτό που χρειάζεται ένα μικρό κλιματιστικό ή μία ηλεκτρική σκούπα. Η πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 8 ώρες ενώ σε περίπου 20 λεπτά μπορεί να φορτιστεί στο 70%.

Για την ώρα, κυκλοφορούν δύο εκδόσεις του Eco-Car:

το Low Speed με τελική ταχύτητα 45km/h και τελική τιμή 6.700 κσι

το High Speed με τελική ταχύτητα 80km/h και τελική τιμή 7.700

Το περίπτερο του Eco-Car στην 82η ΔΕΘ

Το Eco-Car παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο αγοραστικό κοινό τον περασμένο Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ. Πριν την επίσημη παρουσίαση, οι υπεύθυνοι της Ecosun είχαν φροντίσει να ξεκινήσουν από πέρσι τη διαδικασία αδειοδότησης (ταξινόμησης) στην ΕΕ, μέσω εξειδικευμένου συνεργάτη στο Λουξεμβούργο (αν ξεκινούσαν από την Ελλάδα θα περίμεναν ακόμα στο πρωτόκολλο…). Το ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια της έκθεσης ήταν ανέλπιστα υψηλό, με αποτέλεσμα να έχει ήδη πουληθεί όλο το απόθεμα. Σύμφωνα με τον κο Γιώργο Καζαντζίδη, CEO της εταιρείας, τα πρώτα δύο Eco-Car πήραν πινακίδες και κυκλοφορούν ήδη στο δρόμο και η Ecosun βρίσκεται σε διαδικασία δημιουργίας δικτύου συνεργατών που θα προσφέρουν και τεχνική υποστήριξη, πρώτα στην Ελλάδα και μετά στο εξωτερικό.

Δείτε παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Eco-Car

Tags
Back to top button