Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Περίπου 2,3 δισ. δολάρια κέρδισε η Starbucks λόγω του... Game of Thrones

Στο δυσθεωρητο ποσό τω 2,3 δισ. δολαρίων εκτιμάται το όφελος που αποκόμισε μέσα σε λίγες ημέρες η Starbucks  από δωρεάν διαφήμιση, μετά τη γκάφα των συντελεστών της σειράς Games of Thrones που ξέχασαν ένα κυπελλάκι για καφέ στο πλατό καθ'όλη τη διάρκεια του γυρίσματος μιας σκηνής.

Το πιο τρελό της ιστορίας; Το χάρτινο κυπελλάκι... δεν ήταν καν της Starbucks!

Το χρονικό μιας επικής γκάφας σε μια επική σειρά

Την Κυριακή το απόγευμα, το γερακίσιο μάτι των φανατικών οπαδών της σειράς του HBO πρόσεξε πως κάτι παράταιρο υπάρχει στη σκηνή του δείπνου των πρωταγωνιστών.

Εν ριπή οφθαλμού, έκαναν την εμφάνισή τους φωτογραφίες και βίντεο που έγιναν viral στα social media.

Η μάρκα επάνω στο κυπελλάκι δεν φαίνεται καλά γιατί είναι κρυμμένο στις σκιές, ωστόσο αρκετοί θεατές υπέθεσαν ότι είναι η γνωστή πράσινη σειρήνα των Starbucks και η συζήτηση φούντωσε. Η αλήθεια είναι πως επρόκειτο για ένα άσχετο με την εταιρεία ποτήρι.

Η Stacy Jones, CEO της εταιρείας marketing Hollywood Branded, εκτιμά ότι το κέρδος από όλο τον θόρυβο που δημιουργήθηκε ανέρχεται για την αλυσίδα καφέ στα 2,3 δισ. δολ. Οι αναφορές μόνο στην υπηρεσία Critical Mention, για τα Starbucks και το ‘Game of Thrones’ ανήλθαν σε 10.627.
Στην πλατφόρμα Talkwalker μετρήθηκαν 193.000 αναφορές μέσα σε 48 ώρες

Όπως μάλιστα αναφέρει ο Dan Hill, CEO της Hill Impact, είναι αδύνατο να υπολογίσεις το κέρδος από τη δωεράν διαφήμιση, όμως είναι πολύ υψηλότερο από την τοποθέτηση προϊόντων γιατί έγινε κατά λάθος, κι αυτό καθιστά το διαφημιστικό όφελος ακόμα μεγαλύτερο.

Tags
Back to top button