Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Παρίσι: Ο οίκος Dior συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα στην εβδομάδα μόδας

Μετά από έναν χρόνο απουσίας λόγω κορωνοϊού, η εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι επέστρεψε με αρκετές εντυπωσιακές εμφανίσεις.

Ο κόσμος της υψηλής ραπτικής προβλήθηκε για έναν χρόνο αναγκαστικά σε ψηφιακή μορφή αλλά οι μεγάλοι παίκτες όπως οι Chanel, Hermes και Louis Vuitton επιστρέφουν επιτέλους στον ζωντανή πασαρέλα αυτής της σεζόν. Τα απαραίτητα αξεσουάρ; Η μάσκα προσώπου και η τήρηση των μέτρων.

Ο Dior αναβίωσε το «Slim Look»

Η σχεδιάστρια Maria Grazia Chiuri έκανε βουτιά στα αρχεία του Dior για να επιστρέψει με μια παιχνιδιάρικη συλλογή που τιμά το χρώμα και τη γραφική μορφή.

Γύρω από το χώρο - σε ένα παράρτημα μέσα στον κήπο Tuileries του Παρισιού - υπήρχαν χρωματιστά τετράγωνα και ρετρό πινακίδες που αποτελούσαν ένδειξη για τη αισθητική της συλλογής του 1960.

Το σόου ήταν ένας φόρος τιμής στον πρώην σχεδιαστή Marc Bohan, του οποίου η συλλογή «Slim Look» του 1961 καθόρισε μια γενιά. Τότε η Ελίζαμπεθ Τέιλορ είχε παραγγείλει 12 φορέματα αμέσως μετά το εμβληματικό σόου, σύμφωνα με το AP.

Την Τρίτη, η Chiuri ανανέωσε τα λεπτά στυλ του Bohan σε μία σύγχρονη εμφάνιση. Τολμηρό color blocking σε μία παλέτα φωτογραφιών από βατόμουρο, κόκκινο, ναυτικό μπλε, πορτοκαλί και πράσινο.

Σε έναν ονειρικό κόσμο, που ετοίμασε ο οίκος Dior, τα μοντέλα του περιστρέφονταν ρομποτικά γύρω από τη διακόσμηση υπό τους ήχους μουσικής.

Κομψά τετράγωνα σακάκια της δεκαετίας του '60 με γραφικές τσέπες σε συνδυασμό με σπορ γιλέκα και φορέματα. Η κύρια απογοήτευση της κατά τα άλλα καλαίσθητης συλλογής ήταν μια σειρά από μεταξωτές πιτζάμες μπόξερ, σχολιάζει το AP.

Επιστροφή στη δουλειά; Όχι ακριβώς

Τώρα που αίρονται οι ταξιδιωτικοί κανόνες κατά του κορωνοϊού μεταξύ Ευρώπης και ΗΠΑ, οι συντάκτες μόδας από τη Νέα Υόρκη επέστρεψαν στην Πόλη του Φωτός. Ήταν ένα συναισθηματικά φορτισμένο γεγονός για πολλούς, που είχαν χαθεί από τους διεθνείς φίλους τους στον κλάδο.

«Είναι ωραίο να τους βλέπεις όλους ξανά. Χαίρομαι που επέστρεψαν τα σόου. Είμαι χαρούμενος που οι οίκοι μπορούν να κάνουν ένα τέτοιο σόου» δήλωσε ο Kenneth Richard, αρχισυντάκτης του περιοδικού The Impression.

Εξέφρασε ωστόσο έναν δισταγμό για τον τρόπο που το Παρίσι άνοιξε ξανά. Πολλοί στο σόου του Dior και όχι μόνο  δεν φορούσαν μάσκες παρόλο που τα καθίσματα ήταν εξαιρετικά περιορισμένα.

Στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, η κοινωνική αποστασιοποίηση και η χρήση μάσκας εφαρμόστηκαν πιο αυστηρά.

«Κοιτάξτε αυτόν τον χώρο, είμαστε δίπλα-δίπλα», είπε ο Richard δείχνοντας τα τέσσερα τμήματα των καθισμάτων. «Στο Μιλάνο, όλοι ήταν ένα μέτρο μακριά ο ένας από τον άλλον».

Παρόλο που το ένα τρίτο των 97 σόου της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι αυτή τη σεζόν επέλεξαν μια φυσική παρουσία, περίπου τα δύο τρίτα επέμειναν σε ψηφιακές παρουσιάσεις.

Σουρεαλιστικά εργαλεία, μάσκες και αναπνευστικές συσκευές στο σόου του Botter προκάλεσαν μια υποβρύχια δυστοπία. Ή μήπως το σόου των Rushemy Botter και Lisi Herrebrugh ήταν ένα ακόμη χτύπημα στην πανδημία;

Όπως και να 'χει, οι σχεδιαστές είχαν εξαιρετική έμπνευση για την σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι, με δημιουργίες που αφορούσαν στην οικολογία και την κατάσταση των ωκεανών.

Μια διαφανής κουρτίνα ανασηκώθηκε σαν να ήταν υποβρύχια καθώς τα μοντέλα βγήκαν με σκουφάκια κολύμβησης, εμφανίσεις scuba diving, ένα μπλουζάκι που έγραφε «CARIBBEAN» και μια μεγάλη μπλε ομπρέλα για καπέλο.

Έντονο χιούμορ και το μπλε, καθοριστικό χρώμα του σόου. Ο οίκος είπε ότι πάνω από τα μισά υφάσματα που χρησιμοποιήθηκαν στο σόου δημιουργήθηκαν από ανακυκλωμένο πλαστικό από τους ωκεανούς.

Kenneth Ize: Το ανερχόμενο αστέρι με τις νιγηριανές καταβολές

Ο Kenneth Ize, ένα ανερχόμενο αστέρι στην ατζέντα του Παρισιού, ξεκίνησε την εβδομάδα με ένα ζωντανό, πλούσιο σε χρώματα σόου, που αποτίει φόρο τιμής στη νιγηριανή κληρονομιά του.

Ο νεαρός σχεδιαστής, ο οποίος ήταν φιναλίστ του βραβείου LVMH του 2019, τράβηξε την παγκόσμια προσοχή κάνοντας το ντεμπούτο του το 2020, τότε που ανέβηκε στην πασαρέλα η Ναόμι Κάμπελ.

Μακριά από τα νηφάλια χρώματα της τελευταίας του συλλογής, ο Ize χρησιμοποίησε χρυσά λαμπερά και φωτεινά μοτίβα για μια αισιόδοξη άποψη της άνοιξης.

Σέξι μεταξωτά φορέματα που αναμιγνύονται με διασκεδαστικά παιχνίδια σε συγκρουόμενες ρίγες. Τα σανδάλια σε κάθε μία από τις 29 εμφανίσεις του σόου πρόσφεραν μια χαλαρή αίσθηση.

Τιμώντας και τις δύο ηπείρους της Ευρώπης και της Αφρικής (ο σχεδιαστής γεννήθηκε στη Βιέννη από Νιγηριανούς γονείς και μεγάλωσε στην Αυστρία), παρουσίασε την τέχνη του πάνω σε χρυσά φορέματα και διαφανές χρυσό νήμα, όπως σε ένα παραμύθι ή έναν ελληνικό μύθο.

Tags
Back to top button