Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

«Πάνω» από το «Ναύαρχος Κουζνέτσοφ» πέταξαν τα δύο αμερικανικά stealth B-2A που βομβάρδισαν στη Λιβύη

«Πάνω» από το ρωσικό αεροπλανοφόρο «Ναύαρχος Κουζνέτσοφ» πέταξαν τα δύο αμερικανικά stealth βομβαρδιστικά B-2A Spirit κατά τη διάρκεια της πτήσης τους προς τη Λιβύη όπου πραγματοποίησαν αεροπορικές προσβολές εναντίον στόχων της ISIS.

Τα αμερικανικά βομβαρδιστικά που είχαν απογειωθεί από την βάση τους Whiteman  στο Μιζούρι των ΗΠΑ για να βομβαρδίσουν θέσεις της ISIS

Τα δύο αμερικανικά stealth βομβαρδιστικά πραγματοποίησαν (με ερωτηματικό αυτο) άφεση 108 κατευθυνόμενων βομβών GBU-38/B (JDAM  με κεφαλή Mk-82 των 500 λιβρών)  εναντίον 4 «στρατοπέδων» της ISIS 45 χλμ. νότια και δυτικά της Σύρτης.

Το παράξενο είναι ότι και σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Άμυνας εκτός των  2 B-2A συμμετείχα στην επιχείρηση και άγνωστος αριθμός εξοπλισμένων drones MQ-9 Reapers ή MQ-1 Predators τα οποία κτύπησαν με βλήματα Hellfire ακριβώς τους ίδιους στόχους!

Με τα όσα ανακοίνωσε το αμερικανικό Πεντάγωνο από την επιχείρηση σκοτώθηκαν 85 ένοπλοι της οργάνωσης εκ των οποίων δύο ήταν ηγετικά στελέχη.

Βέβαια το ερώτημα που πολλοί εκφράζουν είναι για ποιο λόγο πραγματοποιήθηκε μια τέτοια επιχείρηση ειδικά τώρα.

Επρόκειτο για μια τεράστια από άποψη υποστήριξης αποστολή καθώς απαιτήθηκαν πολλοί εναέριοι ανεφοδιασμοί καθ΄όλη τη διάρκεια διαδρομής των βομβαρδιστικών προς και από τις ΗΠΑ.

Έτσι το ερώτημα που διατυπώνουν πολλοί είναι ότι τα αμερικανικά βομβαρδιστικά πέταξαν 10.000 και πλέον χιλιόμετρα απογειώνοντας τουλάχισοτν 8 αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού για να βομβαρδίσου κάποιες σκηνές της ISIS στην έρημο από τη στιγμή που ήδη τις κτυπούσαν τα UAV με Hellfire;

Ήταν τόσο σημαντική αυτή η αποστολή που δεν μπορούσαν να την είχαν αναλάβει πολύ πιο εύκολα F-15E Strike Eagle  από την Βρετάνια ή F/A-18 από βάσεις στην νότια Ευρώπη ή από αμερικανικά αεροπλανοφόρα του 6ου Στόλου.

Έχει η ISIS τόσο προηγμένα αντιαεροπορικά συστήματα που χρειάστηκε η USAF να επιστρατεύσει stealth αεροσκάφη; Ούτε κατά διάνοια.

Ουσιαστικά επρόκειτο περί ενός σεναρίου προσβολής του ρωσικού αεροπλανοφόρου «Ναύαρχος Κουζνέτσοφ» το οποίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην Μεσόγειο πολύ κοντά στα στενά του Γιβραλτάρ στο δρόμο του για την επιστροφή του στο Severomorsk

Το ρωσικό αεροπλανοφόρο βρισκόταν στις 11, 12 και 13 Ιανουαρίου στη Λιβύη όπου είχε πραγματοποιήσει επίσκεψη.  

Η κάλυψη της δήθεν σημαντικής επίθεσης στη Λιβύη κατά της ISIS ήταν αρκετή για τα αμερικανικά βομβαρδιστικά να εκτελέσουν ένα σενάριο εντοπισμού και προσβολής του ρωσικού αεροπλανοφόρου όπως θα γινόταν σε πραγματικές συνθήκες.

 Ταυτόχρονα έλεγξαν κατά το πόσο το ρωσικό σκάφος έχει στη διάθεσή του ραντάρ που θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν αποκάλυψη του stealth ίχνους των B-2A.

Tags
Back to top button