Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Όταν ένα Impreza κατεβαίνει πίστα bobsleigh το θέαμα γίνεται απλά απολαυστικό! (βίντεο)

O πολυπρωταθλητής ράλι Βρετανίας και κασκαντέρ κατέβηκε με το Impreza την ιστορική πίστα bobsleigh με τις κάθετες στροφές. Η πίστα Celerina Olympia είναι η πιο παλιά παγωμένη πίστα ελκήθρων στον κόσμο και η μόνη φυσική.

Άρχισε να φιλοξενεί αγώνες bobsleigh από το 1904, έχει μήκος 1.720 m και ξεκινά από τα 1,853 m υψόμετρο για να κατέβει 130 m. Τα αγωνιστικά έλκηθρα φτάνουν εκεί τα 135 km/h και η μεγαλύτερη από τις 14 στροφές της πίστας φορτίζει το σώμα των αθλητών με 4,5 g.

Φαντάζεστε κάτι πιο δύσκολο και ψαρωτικό; Ναι, να κατέβεις την πίστα με αυτοκίνητο! Αυτή ήταν μια ιδέα του παραγωγού video, Jeremy, που την είπε στον Higgins και άρεσε στη Subaru USA. Ο δήμαρχος του St. Moritz την υποστήριξε, η Prodrive ήθελε να την υλοποιήσει κι έφερε ένα από τα Impreza STi που είχανσπάσει το ρεκόρ στο Isle of Man και το οποίο σκονιζόταν σε μουσείο του New Jersey.

Το αυτοκίνητο βέβαια δεν έμεινε όπως ήταν. Για να αντέξει τα χτυπήματα στους τοίχους από πάγο, εφοδιάστηκε με λαστιχένιους προφυλακτήρες από bobsleigh, ενισχύθηκε γύρω-γύρω εσωτερικά μεατσάλι, φόρεσε τις πιο σκληρές αναρτήσεις και στενά αγωνιστικά λάστιχα WRC με 400 καρφιά των 7 mm το καθένα. Αυτός ήταν ο μόνος τρόπος για να το κρατήσει ο Higgins υπό έλεγχο και να μη φύγει πάνω από τις κάθετες στροφές και απογειωθεί, για να προσγειωθεί κάτω στην πόλη...

Η πίστα, ως φυσική που είναι, δεν έχει τσιμεντένιες μπαριέρες, οπότε η Subaru μπόρεσε να ξύσει λίγο τους τοίχους για να χωράει το Impreza – από το οποίο έβγαλε και τους καθρέφτες!

Το πιο δύσκολο σημείο της διαδρομής είναι η στροφή Πέταλο, μήκους 30 m, όπου η πίστα είναι σχεδόνκατακόρυφη. Πρέπει να μπεις με τουλάχιστον 50 km/h, αλλά όχι με παραπάνω από 55 για να μη γίνειςαεροπλάνο. Αυτό ψάρωσε ακόμα και τον Higgins, που εκτός από πρωταθλητής ράλι είναι και κασκαντέρσε ταινίες του James Bond, στα Fast & Furious και στη σειρά Sherlock!

Πάντως, αφού έχασε λίγη φόρα χτυπώντας δεξιά-αριστερά στους τοίχους, ο Higgins πάτησε γκάζι και μπήκε με τη σωστή ταχύτητα στο «γύρο του θανάτου». Πήρε τη στροφή, αλλά στο τέλος η βαρύτηταυπερίσχυσε κι έριξε το Impreza στην ξύλινη βάση με την πόρτα του οδηγού. Η σκεπή χτύπησε στον τοίχο κι ευτυχώς με την ανάκλαση το αυτοκίνητο ξαναπάτησε στους τροχούς του και συνέχισε.

Το μπλε Impreza δεν ήταν πια σε κατάσταση για να εκτεθεί στο μουσείο, αλλά δούλευε κι έτσι μπόρεσαν να γυριστούν κάποια επιπλέον πλάνα. Ήταν ένα αίσιο τέλος και, για να μην υπάρξουν παρατράγουδα μεεπίδοξους μιμητές του Higgins, μπουλντόζες γκρέμισαν τους τοίχους από πάγο μέχρι να τους ξαναφτιάξουν για την επόμενη αγωνιστική περίοδο, τον ερχόμενο χειμώνα.

Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης,

Tags
Back to top button