Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ομόνοια: Συμπλοκή αλλοδαπών σε υπό κατάληψη παλιό σχολείο – Δύο τραυματίες

Συμπλοκή μεταξύ αλλοδαπών σημειώθηκε περίπου στις τρεις το μεσημέρι σε υπό κατάληψη παλιό σχολείο, στην συμβολή των οδών Αχαρνών και Σουρμελή στην Ομόνοια.

Δύο άτομα τραυματίστηκαν, όπως ανέφερε η αστυνομία, από αιχμηρό αντικείμενο στο υπό κατάληψη σχολείο στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Σουρμελή. Τα άτομα που ενεπλάκησαν στη συμπλοκή, σύμφωνα με τις πληροφορίες είναι 15.

Στο συγκεκριμένο υπό κατάληψη χώρο ζουν οικογένειες αλλοδαπών που έχουν κατά καιρούς έρθει ξανά σε συμπλοκή με συμμορίες αλλοδαπών που λυμαίνονται την περιοχή.

Αστυνομικοί του τμήματος Ομονοίας διεξάγουν έρευνες και εξετάζουν αναφορές για πυροβολισμούς.

Tags
Back to top button