Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Όμικρον: Aνησυχία στην ναυτιλία - Έπληξε το 3ο μεγαλύτερο λιμάνι διακίνησης containers

Οι διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα λόγω κορωνοϊού συνεχίζονται, στο λιμάνι Ningbo της Κίνας, όπου είναι το τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο υπάρχουν εκ νέου προβλήματα που θα επηρεάσουν την ομαλή μεταφορά εμπορευμάτων.

Η είσοδος φορτηγών στην περιοχή του λιμανιού παραμένει περιορισμένη, ενώ ορισμένοι σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων έχουν σταματήσει τη λειτουργία τους λόγω λήψης νέων μέτρων για την αντιμετώπιση της μετάλλαξης της πανδημίας.

Το τελευταίο κύμα μόλυνσης, αναφέρθηκε για πρώτη φορά την 1η Ιανουαρίου στην περιφέρεια της Ningbo και οι περισσότεροι από τους φορείς είναι από ένα εργαστήριο εταιρείας ρούχων.

Ανάμεσα σε πάνω από 20.000 ντόπιους οδηγούς φορτηγών οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μόνο 6.000 έχουν λάβει ειδικές άδειες εισόδου. Οι καθυστερήσεις αποστολών είναι αναπόφευκτες επισημαίνουν τοπικοί διαμεταφορείς με ορισμένες αποθήκες και εργοστάσια έχουν επίσης σταματήσει τη λειτουργία παραλαβής και παράδοσης φορτίου λόγω των περιοριστικών μέτρων.

«Ο αντίκτυπος είναι χειρότερος γιατί τώρα βρισκόμαστε στο περίοδο αιχμής για τις εξαγωγές ενόψει του κινεζικού νέου έτους» επισημαίνουν Κινέζοι αξιωματούχοι.

Η κατάσταση έχει εγείρει ανησυχίες για επιδείνωση της λιμενικής συμφόρησης στην περιοχή, όπου υπάρχει και έλλειψη πιλότων για να βάζουν και να βγάζουν τα πλοία στο λιμάνι, λόγω κρουσμάτων covid-19.

Συμφόρηση πλοίων επιβεβαιώθηκε και σε άλλες πόλεις κατά μήκος του ποταμού Yangtze. Έξω από τη Σαγκάη και το Ningbo-Zhoushan, σύμφωνα με το Lloyd’s List Intelligence 120 πλοία που μεταφέρουν 613.713 teu εξακολουθούν να παραμένουν στο αγκυροβόλιο.

Ο αριθμός τους είναι υψηλότερος από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν στα μέσα Αυγούστου όταν ένας σημαντικός τερματικός σταθμός στο νησί Meishan του Ningbo έκλεισε για αρκετές εβδομάδες λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού.

Tags
Back to top button