Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Όλα παίζονται στο Ράλι του Μόντε Κάρλο (φώτο)

Μπορεί στο 3ο σκέλος του Ράλι   Μόντε Κάρλο οι  Τάνακ-Γιερβόεγια να κέρδισαν σήμερα και τις τέσσερις  ειδικές διαδρομές, όμως αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει τη σειρά στους τρείς πρωτοπόρους.

Σε έναν αγώνα ο οποίος κρύβει περισσότερες παγίδες από οποιονδήποτε άλλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, καμιά πρόβλεψη δεν μπορεί  να γίνει  για το αυριανό  τέταρτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα. Οι Οζιέ-Ινγκρασιά εξακολουθούν να προηγούνται. Είναι μόλις κατά + 4,3’’ μπροστά από τους  Νεβίλ-Γκιλσούλ . Ανάμεσα σ αυτά τα δύο πληρώματα αναμένεται να είναι σκληρή η κυριακάτικη  μάχη. Το τρίτο πλήρωμα με τους Λεμπ-Ελενά, μάλλον ανώφελο είναι να κυνηγήσουν μια καλύτερη θέση. Η διαφορά με τους δεύτερους είναι αρκετά μεγάλη (+ 1:58.7).

Το αυριανό  τέταρτο  και τελευταίο σκέλος ξεκινάει από το Μόντε Κάρλο και τερματίζει στο Μόντε Κάρλο κάνοντας ένα «κύκλο» με 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 63,98 χλμ. με την τελευταία Ειδική Διαδρομή , η power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους να έχει μήκος 13,58 χλμ. 

Oι 8 πρώτοι της γενικής μετά το τέλος του 3ου σκέλους: 

1.Οζιέ,  2.Νεβιλ + 4,4, 3.Λεμπ + 1:58.7, 4.Λάτβαλα + 2:01.0,  5.Τάνακ + 2:16.0,  6.Μικ : +5:26.8, 7.Σουνίνεν + 17:13.6, 8. Τίντεμαν + 28:04.4

Ο Έλληνας οδηγός Νίκος Παυλίδης

Οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman, δεν τα πάνε άσχημα. Το αρχικό πλάνο του «ελληνικού» πληρώματος ήταν να κινηθεί συντηρητικά τις πρώτες ημέρες, ώστε να είναι σε θέση να αντεπιτεθεί στις επόμενες. Μια μικροέξοδος όμως στη δεύτερη νυχτερινή διαδρομή, αλλά και το γεγονός ότι του δόθηκαν εικονικοί χρόνοι στις πρωινές ειδικές της Παρασκευής που ακυρώθηκαν, το έφεραν μακριά από τον ανταγωνισμό.


 

Tags
Back to top button