Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Όλα έτοιμα για τον 5ο γύρο της F1 – Θα δούμε καλό αγώνα στην Ισπανία

Μετά το Grand Prix Αζερμπαϊτζάν σειρά έχει η Ισπανία. Σήμερα γίνονται τα δοκιμαστικά όπου οδηγοί και τιμ μάνατζερ θα αποφασίσουν για τον τύπο των ελαστικών που θα «φορέσουν» την Κυριακή 13 Μαΐου.

Η πίστα στη Βαρκελώνη είναι μια από τις πληρέστερες για να αξιολογήσεις το μονοθέσιό σου καθώς εμπεριέχει όλων των ειδών τις στροφές. Τα δυο πρώτα τμήματα έχουν μέσες και γρήγορες στροφές ενώ στο τρίτο μέρος κυριαρχεί μια τεχνική αλληλουχία αργών στροφών.

Γι' αυτό το σετάρισμα αποτελεί πάντοτε συμβιβασμό. Η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη (downforce), το καλό ζύγισμα του μονοθέσιου αλλά και η ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών είναι οι κύριοι παράγοντες για την επίτευξη ενός καλού χρόνου σ' ένα γύρο.

Η πίστα έχει μια καλή ανάμιξη απ' όλα τα διαφορετικά είδη στροφών και ένα πολύ τεχνικό τελευταίο τμήμα που μπορεί να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά ολόκληρο το γύρο των κατατακτήριων δοκιμών ή ένα μέρος αγώνα.

Tags
Back to top button