Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ολα έτοιμα για τις δοκιμές στο G.P της Αυστρίας

Σε αντίθεση με το Αζερμπαϊτζάν, τον Καναδά και το Μονακό το Red Bull Ring έχει κάποια κοινά χαρακτηριστικά με τις διαδρομές χαμηλής πρόσφυσης . Η πίστα γλιστράει . Το 2016 στρώθηκε νέο οδόστρωμα στην πίστα  αλλά οι οδηγοί θεωρούν ότι είναι  από τις πιο λείες επιφάνειες .

Πρόκειται για μια μικρότερη εκδοχή του θρυλικού Osterreichring. Αυτό δίνει στην πίστα μια αίσθηση της παλιάς σχολής. Τα πρώτα δυο τμήματα της πίστας είναι γρήγορα και με συνεχή ροή. Το τρίτο τμήμα είναι πιο αργό και πιο τεχνικό. Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές και κάποια σημεία όπου φρενάρεις στην ανηφόρα, εκεί εύκολα μπορεί να κάνεις λάθος. Ο θεατής βλέπει μεγάλο μέρος της δράσης από συγκεκριμένα σημεία, ενώ είναι ένας από τους πιο μικρούς σε μήκος, γύρους της σεζόν.

Στην Αυστρία θα χρησιμοποιηθούν οι τρεις πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της Pirelli: P Zero Yellow (κίτρινη, μαλακή), P Zero Red (κόκκινη, πολύ μαλακή) και P Zero (μωβ, πάρα πολύ μαλακή). Αυτές οι γόμες πρέπει να ταιριάζουν καλά στη rollercoaster χάραξη του Σπήλμπεργκ παρέχοντας το σωστό συνδυασμό μεταξύ του χρόνου προθέρμανσης, της απόδοσης και της διάρκειας.

Πέρυσι είδαμε φθορά λόγω τοπικής υπερθέρμανσης στην πάρα πολύ μαλακή γόμα όμως αυτό είναι απίθανο με τη φετινή γενιά ελαστικών καθότι από την αρχή της χρονιάς έχουμε σχεδόν μηδενική φθορά από υπερθέρμανση.

Οι προβλέψεις για τον καιρό ακόμη δεν μπορούν να είναι ακριβείς δεδομένου ότι η μορφολογία του εδάφους δίνει άστατο καιρό οπότε το ρίσκο είναι υψηλό.

Ο MARIO ISOLA ( ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) δήλωσε:

“Η φυσιολογική επιλογή γι’ αυτό τον τύπο πίστας είναι οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας. Με αυτό σα δεδομένο έχουμε δει στο παρελθόν ότι στην Αυστρία μπορεί να υπάρξουν εκπλήξεις. Θα δούμε στρατηγικές ενός ή δυο αλλαγών είναι όμως σημαντικό για τις ομάδες να έχουν ευελιξία στη στρατηγική τους. Οι δυνάμεις στο διαμήκη άξονα – φρένα και επιτάχυνση – είναι τα κρίσιμα μεγέθη στην Αυστρία, όχι τόσο πολύ οι στροφές. Είναι πιθανό να δούμε σημαντική βελτίωση στο ρεκόρ πίστας όπως καταγράφηκε και στο Μπακού”.

Tags
Back to top button