Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Οι προβολείς της F1 είναι στραμμένοι στη Μελβούρνη

Εδώ και μερικές βδομάδες οι εργοστασιακές ομάδες της F1 έχουν στρατοπεδεύσει στην Αυστραλία. Σήμερα γίνονται τα ανεπίσημα δοκιμαστικά, αύριο τα επίσημα δοκιμαστικά και μεθαύριο, Κυριακή, γίνεται ο 1ος αγώνας της χρονιάς. 

Μια νέα σεζόν ξεκινά με ολοκαίνουργια ελαστικά τα οποία είναι από τα πιο επαναστατικά στην πρόσφατη ιστορία του αθλήματος. Εκτός από τα φαρδύτερα κατά 25% ελαστικά και τα ταχύτερα μονοθέσια κατά 5 δευτερόλεπτα στο γύρο υπάρχει και μια νέα φιλοσοφία για τα ελαστικά του 2017: Μεγαλύτερη αντίσταση στις θερμικές καταπονήσεις και μικρότερες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας ώστε οι οδηγοί της F1 να μπορούν να πιέζουν σκληρά σε κάθε μέρος του αγώνα.

Οι άνθρωποι της Pirelli που ασχολούνται με τη βελτίωση των ελαστικών, όχι μόνο για τους αγώνες της F1 αλλά και για τα δικά μας ελαστικά, αυτοί που φροντίζουν για την καλύτερη ασφάλεια μας, επέλεξαν για τον αγώνα στην Αυστραλία, τρείς επιλεγμένες γόμες. Στη Μελβούρνη στην εκκίνηση θα έχουν τα κατώτερα όρια πιέσεων σλικ ελαστικών.

Η Διαδρομή υπό το πρίσμα των ελαστικών

• Μια ημι – μόνιμη διαδρομή: Πάντα ακάθαρτη στην αρχή του Σαββατοκύριακου.

• Βίαιη επιτάχυνση και φρενάρισμα: Διαμήκεις δυνάμεις μεγαλύτερες από τις πλευρικές.

• Πολλές αργές στροφές: Έμφαση στην μηχανική πρόσφυση και στην υψηλή αεροδυναμική πίεση.

• Το πίσω αριστερά ελαστικό δουλεύει πιο σκληρά.

• Τα πάντα μπορεί να συμβούν με τον καιρό: Από λιακάδα μέχρι καταιγίδα.

• Λεία άσφαλτος, οπότε η φθορά και η θερμική καταπόνηση είναι χαμηλές.

Ο  MARIO ISOLA, επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου δήλωσε:

«Οι ομάδες συμπλήρωσαν 7427 γύρους στη Βαρκελώνη κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης χρησιμοποιώντας όλες τις γόμες. Περισσότερο όμως επικεντρώθηκαν στη μέση και στη μαλακή γόμα που ταιριάζουν καλύτερα στο Μοντμελό. Στη Μελβούρνη θα έχει ενδιαφέρον να συλλέξουμε περισσότερα στοιχεία από την πάρα πολύ μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα τα οποία δεν είχαμε την ευκαιρία ως τώρα».

Τι είναι καινούργιο;

• Η Pirelli πηγαίνει για πρώτη φορά στην Αυστραλία την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

• Υπάρχουν νέοι κανονισμοί για την εκκίνηση των αγώνων (οι οδηγοί θα έχουν τον έλεγχο του συμπλέκτη). Οι επανεκκινήσεις μετά από χρήση αυτοκινήτου ασφαλείας σε βρεγμένες συνθήκες θα γίνονται από τη σχάρα εκκίνησης.

• Από την Αυστραλία ως την Ισπανία οι ομάδες θα έχουν τα ίδια ελαστικά στη διάθεσή τους: Επτά σετ από την πιο μαλακή γόμα, 4 σετ από τη μεσαία και 2 σετ από την πιο σκληρή γόμα. Στην Αυστραλία θα έχουν 7 σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας, 4 σετ πολύ μαλακής και 2 σετ μαλακής γόμας. Από το Μονακό και μετά θα εφαρμόζεται ο κανονισμός. Οι ομάδες θα διαλέγουν τα 10 από τα 13 διαθέσιμα σετ. Η Pirelli θα δημοσιοποιεί τις επιλογές αυτές την Τρίτη, δέκα μέρες πριν από τον αγώνα.

Tags
Back to top button