Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι θέλουν και ΟΑΣΑ-ΣΤΑΣΥ μετά την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μεγαλύτερη διείσδυση στην ελληνική αγορά μεταφορών εκτός των επιβατικών και εμπορευματικών τρένων, σχεδιάζει το επόμενο διάστημα ο όμιλος της Ferrovie dello Stato Italiane (FS Italiane), στον οποίο ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τα χαρτιά του, για τους σχεδιασμούς του Ιταλικού κολοσσού που αναμένεται να εμφανίσει κύκλο εργασιών ύψους 11 δισ. στο τέλος του 2018, άνοιξε χθες στους δημοσιογράφους ο πανίσχυρος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Renato Mazzoncini.

Το ανώτατο στέλεχος των Ιταλικών σιδηροδρόμων επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον για τον ΟΑΣΑ ή τις θυγατρικές του στα λεωφορεία και το μετρό (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ) σε περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει να τις ιδιωτικοποιήσει. Η FS Italiane, διαθέτει μεγάλη παρουσία στους τομείς των συγκοινωνιών μέσω της θυγατρικής της Busitalia, η οποία δραστηριοποιείται στην Ιταλία αλλά και στην Ευρώπη. Οι Ιταλοί έχουν εκφράσει ήδη το ενδιαφέρον τους και για τον τομέα των αυτοκινητοδρόμων καθώς μέσω της ΑΝΑS (κρατική εταιρεία αυτοκινητοδρόμων που εξαγόρασαν) είναι μέσα στις εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού.

Σε ότι αφορά τα πλάνα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Mazzoncini επιβεβαίωσε ότι στην ελληνική εταιρεία θα επενδυθούν τα επόμενα χρόνια 500 εκ. ευρώ και ότι η έλευση νέων τρένων θα υλοποιηθεί μόνο εφόσον ολοκληρωθούν όλα τα έργα σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, προκειμένου να επιτευχθούν οι υψηλές ταχύτητες που θα κάνουν ανταγωνιστικό το τρένο με το αεροπλάνο, όπως συμβαίνει σήμερα στη γραμμή Ρώμη – Μιλάνο. Πέρσι στην γραμμή αυτή διακινήθηκαν 40 εκατομμύρια επιβάτες, αριθμός υπερδιπλάσιος σε σύγκριση με πριν από λίγα χρόνια που δεν ξεπερνούσαν τα 16 εκατομμύρια.

Σχετικά με την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού, για την οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η μόνη που εκδήλωσε ενδιαφέρον στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ (σ.σ χθες υποβλήθηκε η βελτιωμένη προσφορά με τίμημα 22 εκ. ευρώ που ζήτησε το ταμείο ιδιωτικοποιήσεων), οι Ιταλοί σχεδιάζουν αν την αποκτήσουν, πρόσθετες επενδύσεις ύψους 25 εκ. ευρώ. Ο εκσυγχρονισμός της εταιρείας θεωρείται αναγκαίος ώστε να μπορεί η εταιρεία να διαχειριστεί τους νέους συρμούς. Στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δείχνει να έχει αυξήσει το μερίδιό της. Όπως αναφέρθηκε χθες στο πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαϊου διπλασιάστηκαν τα φορτία που διακίνησε σε σχέση με πέρσι.

Το στέλεχος της FS Italianne, χαρακτήρισε σημαντική τη συνεργασία με την Cosco, αν και επισήμανε πως η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα 10, που συνδέει τον Πειραιά με την Κεντρική Ευρώπη είναι απαραίτητη για την περαιτέρω ανάπτυξη των φορτίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππος Τσαλίδης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο συμμετοχής του ιταλικού ομίλου στο διαγωνισμό για την ανάπτυξη και διαχείριση του εμπορευματικού συγκροτήματος στο Θριάσιο με ΣΔΙΤ (πλην του εμπορευματικού κέντρου που παραχωρείται με άλλη σύμβαση) που προωθεί ο ΟΣΕ για το φθινόπωρο.

Tags
Back to top button