Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ο θρύλος της «Ομάδας Σ»: Τότε που BMW M3 και Porsche κυνηγούσαν τους «κοντράκηδες» – Δείτε τις εικόνες

Κάποτε η αστυνομία είχε ένα ειδικό σώμα, την γνωστή σε όλου Ομάδα Σ. Περιπολικά με μεγάλη ιπποδύναμη κυνηγούσαν τους «κοντράκηδες».

Μέσα της δεκαετίας του ’90 και η αλήθεια περιπλέκεται με τον μύθο για τις κόντρες στα «Λιμανάκια» της Βουλιαγμένης και στη «Βούτα» στην περιοχή της Αργυρούπολης.

Η Αστυνομία, με περιπολικά που πολλές φορές δεν έφτασαν σε ιπποδύναμη ούτε το 1/3 αυτά των «κοντράκηδων», αναζητεί τρόπους να γίνει πιο… γρήγορη!

Κάπως έτσι, ο τότε υπουργός Δημόσιας Τάξης, κάνει αποδεκτή την εισήγηση αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. για τη δημιουργία μίας πραγματικά ταχυκίνητης δύναμης -στα πρότυπα άλλων αστυνομικών του εξωτερικού- με αμάξια που καμία σχέση δεν θα έχουν με τα μέχρι τότε περιπολικά.

Κάπως έτσι ξεκινά η ιστορία της «Ομάδας Σ», με τον αστυνόμο Καραβελάκη να αναλαμβάνει εντός μίας εβδομάδας να εκπαιδεύσει πληρώματα της Άμεσης Δράσης που θα περιπολούν τη νύχτα με αυτοκίνητα που «πάταγαν» για πλάκα τα 200 χλμ. την ώρα. Στόχος; Το κυνήγι των «κοντράκηδων» αλλά και των κακοποιών που διέθεταν γρήγορα αυτοκίνητα, ώστε, να ξεφεύγουν από τη δαγκάνα τα νόμου!

Τα πρώτα αυτοκίνητα που εντάχθηκαν στην «Ομάδα Σ» προέρχονταν κατά βάση από τα κατασχεμένα του ΟΔΔΥ και ήταν δύο Mercedes Benz 190e, μία Lancia Intergrale, μία Bmw M3 και μία Porshe 911 Carrera. Πολύ γρήγορα εντάχθηκαν στους κόλπους της δύναμης ένα Audi Rs2 που βγήκε στην παραγωγή μετά από συνεργασία Audi-Porshe το 1994 και μία Alfa Romeo.

Τιμή για τους «κοντράκηδες» μία κλήση από την «Ομάδα Σ»

Γρήγορα η «Ομάδα Σ» έγινε από τη μία φόβος και τρόμος για τους κακοποιούς που πλέον ένιωθαν την… καυτή ανάσα από τα μοτέρ των περιπολικών με το χαρακτηριστικό μπορντό ή μαύρο χρώμα, αλλά και πόλος έλξης για τους «κοντράκηδες»! Ναι, καλά διαβάσετε καθώς πολλοί θεωρούσαν «τίτλο τιμής» στους κόλπους τους να έχουν κλήση από τη συγκεκριμένη υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ., καθώς έδινε το… σήμα στην πιάτσα ότι είναι γρήγοροι!

Με το πέρασμα του χρόνου, κάπου στα μέσα του 2000, το υπουργείο Δημόσιας Τάξης πήρε την απόφαση να καταργήσει την «Ομάδα Σ». Σήμερα, πολλοί είναι οι αστυνομικοί που ζηλεύουν τους παλιούς συναδέλφους τους που είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν αυτοκίνητα – θηρία σε ιπποδύναμη, καθώς η οικονομική κρίση και οι περικοπές έχουν ως αποτέλεσμα να βλέπουμε στους δρόμους περιπολικά που θυμίζουν… τριτοκοσμικές χώρες ακόμη και με 500.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.

Tags
Back to top button