Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

«Ο θάνατός σου... η ζωή μου»: Κατακόρυφη αύξηση για το Viber την ώρα που Facebook & Instagram ήταν «πεσμένα»

Η εφαρμογή επικοινωνίας Viber, πέτυχε κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας τις περίπου επτά ώρες που Facebook και Instagram παρέμεναν εκτός λειτουργίας.

Εν μέσω παγκόσμιας αναστάτωσης, «το Viber είδε πενταπλασιασμό στον αριθμό των ενεργοποιήσεων, φτάνοντας ως και δεκαπλασιασμό στις ώρες αιχμής» δήλωσε η Άνα Ζναμένσκαγια, chief growth officer της ιαπωνικής Rakuten Viber.

«Επίσης είχαμε αύξηση 75% στον αριθμό των μηνυμάτων και διπλασιασμό του αριθμού των κλήσεων» πρόσθεσε.

Το μπλακάουτ της Τρίτης, πιθανότατα το μεγαλύτερο στην ιστορία του Facebook, ανέδειξε την εξάρτηση του σύγχρονου τρόπου ζωής από τις διαδικτυακές υπηρεσίες.

Πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν υπηρεσίες της Facebook, ενώ οι χρήστες του Viber υπερέβαιναν το ένα δισεκατομμύριο το 2018.

To Viber παρουσιάστηκε το 2010 από την Viber Media με έδρα την Κύπρο, εξαγοράστηκε όμως το 2014 από την Rakuten και σήμερα έχει έδρα το Λουξεμβούργο.

Tags
Back to top button