Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Ο Σ.Πέτσας ανακοινώνει ακόμα 2 εκατομμύρια στα ΜΜΕ για το δεύτερο κύμα του «Μένουμε Σπίτι» - Όχι στα δωρεάν σποτ

Καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον covid-19 ξεκινάει από τον επόμενο μήνα η κυβέρνηση ενόψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Αυτό ανακοίνωσε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό, κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, μιλώντας στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας.

Καμπάνια στα πρότυπα του «Μένουμε Σπίτι»

Ο κ. Πέτσας αναφερόμενος στην σχετική διάταξη/πρόβλεψη που υπάρχει στο νομοσχέδιο για την υλοποίηση σχετικής ενημερωτικής εκστρατείας, είπε ότι από τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει σε μια νέα καμπάνια ενημέρωσης, όπως το «Μένουμε Σπίτι», όπου θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς. Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμυρίων ευρώ συν το ΦΠΑ.

Όπως εξήγησε θα είναι μια καμπάνια που όπως και στην πρώτη φάση απέδειξε πόσο ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές.

Γιατί όχι σε δωρεάν σποτ

Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης «γιατί δεν προχωράει με την μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα τα πανελληνίας εμβέλεια κανάλια να προβάλουν», εξήγησε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα» αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως την αποτελεσματικότητά τους. Και έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.

Ο υφυπουργός ανέφερε πως για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και για τον τρόπο που θα γίνει ο καταμερισμός της, λέγοντας πως έχουμε και κατευθυντήριες οδηγίες που μας έχουν δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και κατέθεσε τα σχετικά έγγραφα στα πρακτικά της Επιτροπής. Υπογράμμισε πως «η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων».

Αναφορικά με την έκπτωση στη διαφήμιση, ο κ. Πέτσας είπε πως θα συμβάλει στην αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης και προσέθεσε ότι όπως επισήμαναν το πρωί στην ακρόαση της Επιτροπή οι φορείς, αυτό δεν θα κοστίσει τελικά ούτε ένα ευρώ στο κράτος γιατί θα υπάρξει αύξηση της κατανάλωσης που θα αναπληρώσει αυτή την έκπτωση.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αναφερόμενος στις διατάξεις του νομοσχέδιου για τους πληγέντες από τον «Ιανό» τόνισε ότι ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί βρέθηκαν αμέσως στις περιοχές, ότι προχωράει γρήγορα η καταγραφή των ζημιών και πως άμεσα η κυβέρνηση έφερε τα μέτρα της οικονομικής στήριξης των πληγέντων.

Tags
Back to top button