Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ο κορονοϊός "χτύπησε" οικονομικά τις ακτοπλοϊκές εταιρείες

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Μιχάλης Σακέλλης άφησε να εννοηθεί πως οι ακτοπλοίκές εταιρείες είναι έτοιμες να πουλήσουν τα πλοία τους έαν δεν υπάρξει κυβερνητική στήριξη

Έτοιμες να αποσύρουν από την ελληνική αγορά τα πιο σύγχρονα πλοία τους και να τα ναυλώσουν ή να τα πουλήσουν σε ξένες αγορές είναι οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις, αν δεν στηριχθούν από την κυβέρνηση σε πολύ δύσκολες εποχές. Αυτό άφησε να εννοηθεί ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Μιχάλης Σακέλλης στη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης τύπου

«Με βάση τα στοιχεία που έχουμε το α’ 5μηνο του 2021 θα είναι χειρότερος  από το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020.  Υπολογίζουμε ότι το α’ εξάμηνο του 2021 το μεταφορικό έργο θα είναι 50% μικρότερη από  το αντίστοιχο  χρονικό διάστημα του 2020.

Θα φύγουν τα ποιοτικότερα πλοία  για το εξωτερικό και με πώληση. . Αν φύγουν τα ποιοτικότερα πλοία δεν θα αντικατασταθούν γιατί δεν υπάρχουν στην αγορά και η ακτοπλοία θα πάει πολλά χρόνια πίσω».

Ο Μιχάλης Σακέλλης επεσήμανε:

«Ζητάμε μέτρα για τους πρώτους  μήνες του 2021. Υπογραφή Συμβάσεων Δημόσιες Υπηρεσίας.

-Παράταση μέχρι  τον Μαϊου του 2021 της επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών.

-Λιμενικά Ταμεία και Οργανισμοί Λιμένος να μειώσουν  τα λιμενικά έξοδα και τα λιμενικά τέλη.

-Παράταση εκπλήρωσης των φορολογικών υποχρεώσεων

-Συνέχιση αναστολής συμβάσεων

-Αναστολή πληρωμών»

Επίσης τόνισε:

Το κράτος μας βοήθησε με 22 εκατομμύρια ευρώ καθαρά. 10 εκατομμύρια  από επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών και 12 από τις συμβάσεις για κάλυψη γραμμών δημόσιας υπηρεσίας.

Δεν κάλυψαν όμως ούτε το 50% των αναγκών μας, ενώ δεν βοηθήθηκαν και τα δεμένα πλοία που και αυτά έχουν έξοδα. Βοηθάει η κυβέρνηση και καλά κάνει τα τουριστικά λεωφορεία το ίδιο θέλουμε να κάνουν και με την ακτοπλοία.

Η ακτοπλοία κινδυνεύει να αποψιλωθεί αν δεν ανανεωθεί ο στόλος με ναυπηγήσεις. Τώρα υπάρχουν 105 πλοία αξιόπλοα. Το 2030 τα 44 θα είναι άνω των 40 ετών και 16 άνω των 50 ετών για πρώτη φορά.»

Tags
Back to top button