Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Ο Αμερικανικός Στρατός δοκίμασε νέο σύστημα απεικόνισης επί κάσκας σε AH-64E Guardian Apache

Ο Αμερικανικός Στρατός ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε δοκιμή ενός νέου συστήματος απεικόνισης επί κάσκας (HMD : Helmet Mounted Display) σε επιθετικό ελικόπτερο AH-64E Guardian Apache, σύμφωνα με το

Το νέο HMD είναι έγχρωμο, παράγει υψηλής ευκρίνειας εικόνα και έχει την ικανότητα όρασης See-thru. Το σύστημα προορίζεται για την αντικατάσταση του υφιστάμενου συστήματος IHDSS (Improved Helmet and Display Sight System) των AH-64 Apache, ενώ αποτελεί και επιλογή για τα προγράμματα νέων ελικοπτέρων FARA (Future Attack Reconnaissance Aircraft) και FLRAA (Future Long-Range Assault Aircraft).

Συνολικά έγιναν 23 πτήσεις, από 17 χειριστές (30 ώρες πτήσης).

Το νέο σύστημα βελτιώνει τη φονικότητα του ελικοπτέρου, ενώ η ικανότητα See-thru εκμηδενίζει τους περιορισμούς όρασης που επιβάλει το πιλοτήριο.

Η ασφάλεια πτήσης είναι μεγαλύτερη, ο φόρτος εργασίας των χειριστών μειώνεται και γενικά αυξάνει η αποτελεσματικότητα του ελικοπτέρου. Το σύστημα προβάλει όλες τις πληροφορίες που θέλει ο χειριστής, σε απεικόνιση δύο και τριών διαστάσεων.

Tags
Back to top button