Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ντεμπούτο στο GP του Μονακό κάνει η hypersoft γόμα της Pirelli

 

Για πρώτη φορά στο GrandPrix του Μονακό τα μονοθέσια θα χρησιμοποιήσουν την πιο μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli.

Και ίσως είναι η πιο σωστή κίνηση αφού οι στενοί δρόμου στο πριγκιπάτο του Μονακό που δεν επιτρέπουν στους αγωνιζόμενους  να αναπτύξουν μεγάλες ταχύτητες .

Η διαδρομή στο Μονακό απαιτεί υψηλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης αλλά καταπονεί λιγότερο απ’ όλες τις άλλες πίστες, τα ελαστικά. Η πρόσφυση ασφάλτου είναι καλή.

Από τις δοκιμές που έκανε η Pirelli διαπίστωσε ότι η άσφαλτος έχει  κάθετη δύναμη, υπάρχει μεγάλη τραχύτητα και η  καταπόνηση ελαστικών είναι μεγάλη ιδιαίτερα στις  πλευρικές δυνάμεις.

Η φημισμένη διαδρομή είναι ιδανικό πεδίο για τα πιο μαλακά, γρήγορα ελαστικά Formula 1, που υπάρχουν. Έτσι την Κυριακή θα δούμε στα μονοθέσια την  ολοκαίνουργια P Zeroροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft), η οποία στις δοκιμές ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft).  θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο, στο Μονακό. Μαζί της θα είναι διαθέσιμες οι άλλες δυο πιο μαλακές γόμες στην γκάμα της PirelliFormula 1: Η πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft) και η πολύ μαλακή (supersoft).

Τι λένε οι δοκιμαστές :

•             Στο Μονακό προσπαθείς μέσω ρυθμίσεων να αποκομίσεις, όσο το δυνατόν περισσότερο πρόσφυση, από τα ελαστικά και την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Πρόκειται για την πιο μικρή σε απόσταση και αργή σε ρυθμό, διαδρομή της χρονιάς (το πέταλο είναι η πιο αργή στροφή του πρωταθλήματος).

•             Η επιφάνεια της διαδρομής είναι ακάθαρτη και γλιστερή καθώς πρόκειται για δημόσιους δρόμους που ανοίγουν στην κυκλοφορία, κάποιες ώρες (την Παρασκευή δεν υπάρχει δράση, είναι συνέχεια ανοικτοί). Ο ρυθμός βελτίωσης του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή ποικίλει.

•             Παραδοσιακά κυριαρχεί στο Μονακό, η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών υπό φυσιολογικές συνθήκες. Μένει να δούμε αν η χρήση της εξαιρετικά μαλακής γόμας θα αλλάξει αυτή την τάση, με κάποιο τρόπο.

•             Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της σεζόν: Είναι μια εύκολη, για τα ελαστικά, διαδρομή.

•             Στο Μονακό τα προσπεράσματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές έχουν καθοριστική σημασία. Υπάρχει λογικά μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που προφανώς θα επηρεάσει τη στρατηγική αγώνα, για τις ομάδες.

•             Ο καιρός είναι ευμετάβλητος αυτή την εποχή. Ο αγώνας σε βρεγμένο οδόστρωμα στο Μονακό, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη F1.

Tags
Back to top button