Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Netflix: Αλλαγή στον τρόπο βαθμολόγησης των πιο δημοφιλών ταινιών και σειρών του

Το Netflix αναμένεται να προχωρήσει σε αλλαγές στις μετρήσεις του κοινού που χρησιμοποιεί για να κατατάξει τους πιο δημοφιλείς τίτλους στην πρώτη σελίδα του.

Εκεί δηλαδή που οι χρήστες βλέπουν ποια προγράμματα είναι τα most viewed ή αυτά που βρίσκονται στα trends.

Στο παρελθόν, η εταιρεία είχε κατατάξει τίτλους με βάση την ολοκλήρωση θέασης τουλάχιστον των δύο πρώτων λεπτών μιας ταινίας ή σειράς, κατά τις πρώτες 28 ημέρες στη υπηρεσία. Πιο πρόσφατα ο κολοσσός του streaming δημοσίευσε βαθμολογίες με βάση το συνολικό αριθμό των ωρών προβολής μιας ταινίας ή σειράς. Μέτρηση που θα τεθεί σε λειτουργία από το τέλος του τρέχοντος έτους, ανέφερε η εταιρεία σε επιστολή προς τους μετόχους.

«Υπάρχει κάποια διαφορά στην κατάταξη […], αλλά πιστεύουμε ότι η συμμετοχή, όπως μετράται με τις ώρες προβολής, είναι ένας ελαφρώς καλύτερος δείκτης της συνολικής επιτυχίας των τίτλων μας και της ικανοποίησης των μελών», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της. «Ταιριάζει επίσης με τον τρόπο με τον οποίο οι εξωτερικές υπηρεσίες μετρούν την προβολή τηλεθέασης και αποδίδουν την κατάλληλη πίστωση στην εκ νέου παρακολούθηση.».

Οι αλλαγές από το νέο τρόπο μέτρησης και κατάταξης

Η αλλαγή όχι μόνο θα μετατοπίσει ένα από τα βασικά δημόσια συστήματα κατάταξης από τους θεατές στις ώρες προβολής, αλλά θα πρέπει, θεωρητικά, να καταστήσει τα rankings λίγο πιο εύληπτα. Ενώ η εταιρεία παρακολουθεί πράγματα όπως η ολοκλήρωση των τίτλων της εσωτερικά, η μέτρηση 2 λεπτών ήταν μπερδεμένη και είχε τη δυνατότητα να παραπλανήσει την πραγματική επιτυχία μιας σειράς ή ταινίας (για παράδειγμα, εάν ένας κάτοχος λογαριασμού παρακολουθούσε μόνο τα πρώτα δύο λεπτά, αλλά στη συνέχεια το έκλεινε).

Επιπλέον η εταιρεία ανέφερε ότι «θα αρχίσουμε να εκδίδουμε μετρήσεις για τους τίτλους πιο τακτικά εκτός της έκθεσης κερδών μας, ώστε τα μέλη μας και ο κλάδος να μπορούν να μετρήσουν καλύτερα την επιτυχία στον κόσμο του streaming». Η διαφάνεια σχετικά με τα νούμερα ροής – και η ακρίβεια με την οποία οι υπηρεσίες παρακολουθούν τους τίτλους τους – έχουν ζητηθεί από παράγοντες της βιομηχανίας οι οποίοι ισχυρίζονται ότι οι υπηρεσίες ροής δεν είναι άμεσες σχετικά με τις μετρήσεις επιτυχίας, περιπλέκοντας τα πάντα, από πληρωμές ηθοποιών και τεχνικών μέχρι διαπραγματεύσεις συμβολαίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix και επικεφαλής του περιεχομένου Ted Sarandos τον περασμένο μήνα στο CodeCon μοιράστηκε τις βαθμολογίες των κορυφαίων τίτλων του Netflix με βάση τη μέτρηση των 2 λεπτών και τις μετρήσεις των ωρών παρακολούθησης, και μια σύγκριση δίπλα-δίπλα έδειξε ότι-ενώ η αλληλεπικάλυψη ήταν σίγουρα ορατή – οι διαφορετικές μετρήσεις άλλαξαν αισθητά την κατάταξη των τίτλων.

Το σίγουρο είναι ότι από πολλές από τις μετρήσεις του, το κορεατικό δράμα Squid Game είχε τεράστια επιτυχία στην πλατφόρμα. Επικαλούμενος εσωτερικά έγγραφα, το Bloomberg ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία εκτιμά ότι «το 89% των ατόμων που ξεκίνησαν την εκπομπή παρακολούθησαν τουλάχιστον 75 λεπτά (περισσότερα από ένα επεισόδια) και το 66% των θεατών, ή 87 εκατομμύρια άτομα, ολοκλήρωσαν τη σειρά πρώτες 23 ημέρες».

Tags
Back to top button