Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Νέοι κινητήρες για VW Golf 1.5 TSI EVO 130PS και 150PS ACT

Με νέους κινητήρες υψηλής τεχνολογίας που αποδίδουν 130PS και 150PS εφοδιάζεται στοεξής η VW στα μοντέλα της Golf 1.5 TSI EVO 130PS και 150PS ACT. Και φυσικά τα μοντέλα αυτά με τους νέους κινητήρες, ήδη έκαναν το ντεμπούτο τους στην ελληνική αγορά.

Τα ιδιαίτερα εξελιγμένα μηχανικά σύνολα της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO αποτελούν νέο σημείο αναφοράς σε επίπεδο καινοτομίας, τεχνολογίας αιχμής, εξαιρετικής απόδοσης και οικονομικής λειτουργίας. Ο κινητήρας αυτός είναι βενζίνης τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VTG). Ο κύκλος Καύσης Miller με λειτουργία coasting και engine-off.

Πρίν πάμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά ας δούμε αυτό που ενδιαφέρει κάθε υποψήφιοαγοραστή. Και αυτό είναι οι τιμές. Η VW στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι οι νέοι 1.5 TSI EVO είναι άμεσα διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά και η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 0.900€. Αντίστοιχα το αυτοκίνητο με τεχνολογία TSI της Volkswagen διατίθεται στο Golf μετιμή από 16.450€.

Πιο αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τον 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT:

Η νέα τεχνολογία έχει χαρακτηριστικά που αποτελούν παγκόσμια καινοτομία σε μαζική παραγωγή κινητήρων βενζίνης. Με τη χρήση τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται θεαματικά στις πολύ χαμηλές στροφές.

Ταυτόχρονα εξαλείφει ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ. Ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT επίσης προσφέρει τη μέγιστη ροπή του σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, 250Nm από τις 1.500 σ.α.λ.. Η εντυπωσιακή απόδοση συνδυάζεται με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.

Στο 4ης γενιάς Σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail η ποσότητα και η διάρκεια ψεκασμού ελέγχονται ηλεκτρονικά. Η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 350 bar – γεγονός που συντελεί στη μείωση των εκπομπών σωματιδίων, στη χαμηλότερη κατανάλωση και την «ήσυχη» λειτουργία του κινητήρα.

1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT
• Μέση κατανάλωση 4.8l/100km και εκπομπές CO2 110g/km
• Επιτάχυνση 0 -100 σε 9,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 210 km/h
1.5 TSI EVO 150PS ACT

• Μέση κατανάλωση 5,0l/100km και εκπομπές CO2 114g/km
• Επιτάχυνση 0 -100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 216 km/h

Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting
και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130Km/h) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα
(engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4lt/100km (σε σχέση με τον 1.4
TSI 125PS).

Αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί παγκόσμια πρεμιέρα. Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του νέου Golf.

Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρωνACT. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η καινοτόμος θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.

Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσωυψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήριαεμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.

Οι νέοι κινητήρες 1.5 TSI EVO συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7-σχέσεων.

Με την προσθήκη των κινητήρων τεχνολογίας EVO, το νέο Golf εφοδιάζεται με την πλέον σύγχρονη και ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης TSI:
• 1.0 TSI 85PS (Ροπή 175Nm/2.000 -3.000 σ.α.λ.)

• 1.0 TSI 110PS (Ροπή 200Nm/2.000 -3.500 σ.α.λ.)
• 1.5 TSI EVO BlueMotion 130PS ACT (Ροπή 200 Nm/1.400-4.000 σ.α.λ.)
• 1.5 TSI EVO 150PS ACT (Ροπή 250 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.)

Tags
Back to top button