Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Νέο σκάνδαλο για το Facebook: Τι παραδέχτηκε πως κάνει με τους αριθμούς τηλεφώνου που ζητά για «λόγους ασφαλείας»

Τη χρήση αριθμών τηλεφώνου που έχουν υποβληθεί από χρήστες του για λόγους ασφαλείας παραδέχτηκε πως διαθέτει σε διαφημιστές το Facebook, όπως αναφέρεται σε πρόσφατα δημοσιεύματα.


Το ζήτημα αναδείχθηκε αρχικά από δημοσίευμα του Gizmodo, όπου αναφερόταν ότι μελέτη δύο αμερικανικών πανεπιστημίων έδειχνε ότι αριθμοί τηλεφώνου που είχαν υποβληθεί στο Facebook για two factor authentication (2FA) χρησιμοποιούνται και για «στόχευση» διαφημίσεων. Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη διαδικασία έχει ως σκοπό τη βελτίωση της ασφάλειας μέσω της χρήσης ενός «δεύτερου βήματος», όπως η εισαγωγή κωδικών που έχουν αποσταλεί μέσω μηνυμάτων σε κινητά, συν τους κωδικούς, για την είσοδο στον λογαριασμό ενός χρήστη. Παρόλα αυτά, στη μελέτη σημειωνόταν πως οι αριθμοί τηλεφώνου που είχαν μπει σε λογαριασμούς για αυτήν ακριβώς τη δουλειά εν τέλει χρησιμοποιούνταν για σκοπούς διαφημιστών, ακόμα και σε λογαριασμούς όπου οι ρυθμίσεις βρίσκονταν στο μέγιστο επίπεδο ασφαλείας προσωπικών δεδομένων τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, λίστες επαφών που έχουν υποβληθεί σε πλατφόρμες του Facebook θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για προσωπικά δεδομένα- κάτι που σημαίνει πως οι χρήστες θα μπορούσαν άθελα τους να βοηθούν τους διαφημιστές να «στοχεύουν» τους φίλους τους. «Ακόμα πιο ανησυχητικό, βρήκαμε πως οι αριθμοί τηλεφώνου που έγιναν upload στο πλαίσιο συγχρονισμού επαφών…χρησιμοποιήθηκαν για διαφημίσεις» ανέφεραν οι ερευνητές στη μελέτη τους, η οποία ενισχύει τους προβληματισμούς πως το Facebook χρησιμοποιεί «σκιώδεις» πηγές δεδομένων που δεν του έχουν δοθεί για διαμοιρασμό, προκειμένου να βγάζει χρήματα από διαφημίσεις.

«Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες που μας παρέχουν οι άνθρωποι για να προσφέρουμε μια καλύτερη, πιο προσωποποιημένη εμπειρία στο Facebook, περιλαμβανομένων διαφημίσεων» είπε εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα που υποβλήθηκε από το Γαλλικό Πρακτορείο (AFP). «Είμαστε ξεκάθαροι σχετικά με το πώς χρησιμοποιούμε πληροφορίες που συλλέγουμε, περιλαμβάνων των πληροφοριών των επαφών που οι χρήστες ανεβάζουν ή προσθέτουν στους λογαριασμούς τους».

Αντίστοιχη είναι η δήλωση στο TechCrunch από εκπρόσωπο του Facebook, όπου αναφέρεται ότι «χρησιμοποιούμε πληροφορίες που μας παρέχει ο κόσμος για να παρέχουμε μια καλύτερη, πιο προσωποποιημένη εμπειρία στο Facebook, περιλαμβανομένων διαφημίσεων […[ μπορείτε να διαχειριστείτε και διαγράψετε τις πληροφορίες επαφών που έχετε ανεβάσει ανά πάσα στιγμή».


Επίσης, εκπρόσωπος είπε στο TechCrunch πως οι χρήστες μπορούν να αποφύγουν τη χρήση των αριθμών τους για διαφημιστικούς σκοπούς αν δεν επιλέξουν να κάνουν χρήση αριθμού κινητού τηλεφώνου για 2FA.

huffingtonpost.gr

Tags
Back to top button