Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Μείωση από 20% σε 5% τον ειδικό φόρο για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις

Πέρασε από την Βουλή τροπολογία που μειώνει τον συντελεστή φορολόγησης των τηλεοπτικών διαφημίσεων που καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες καναλιών σε 5% από 20% που είναι σήμερα.

Έτσι, σύμφωνα με το Γενικό Λογιστήριο του κράτους η νέα ρύθμιση θα επιφέρει μείωση εσόδων 20 εκατ. ευρώ ετησίως. Ειδικά για το 2018, η μείωση εκτιμάται ότι θα φτάσεις τα 15 εκατ. ευρώ και αυτό διότι η εφαρμογή των διατάξεων της τροπολογίας δεν θα περιλαμβάνει το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. 

Η μείωση λοιπόν θα ισχύσει από 1η Απριλίου 2018 και θα αφορά τους ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών που θα λάβουν άδεια από τον επικείμενο διαγωνισμό. Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής η διάταξη προωθήθηκε για την εξισορρόπηση της εισφοράς 2% επί του τζίρου που επιβλήθηκε στο σύνολο των επιχειρήσεων ΜΜΕ (κανάλια, εφημερίδες, ραδιόφωνα, ίντερνετ κλπ) προκειμένου να στηριχθεί οικονομικά ο ΕΔΟΕΑΠ. 

Ωστόσο, το «δώρο» αφορά αποκλειστικά τους μελλοντικούς καναλάρχες που θα αναδειχθούν από τον διαγωνισμό του νόμου Παππά. Από την άλλη πλευρά πηγές του υπουργείου υποστηρίζουν πως προέκριναν για «ελάφρυνση» μόνο τους καναλάρχες γιατί υποχρεώνονται να απασχολούν 400 εργαζόμενους,  ενώ προσθέτουν πως αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει συνολικά ο κλάδος των Media και για το λόγο αυτό, το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει διαβούλευση για την προώθηση αντίστοιχων ρυθμίσεων που θα αφορούν στις υπόλοιπες επιχειρήσεις ΜΜΕ. 

Να σημειωθεί ότι η τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για την ρύθμιση της αγοράς τυχερών παιγνίων που εισάγεται στην Ολομέλεια για συζήτηση και ψήφιση την ερχόμενη Δευτέρα. Σύμφωνα με την συνοδευτική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους από τις προτεινόμενες διατάξεις «επέρχεται μείωση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού η οποία εκτιμάται στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ περίπου».

Tags
Back to top button