Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Μια αγωνιστική Alfa Romeo 4C με V8 κινητήρα από Formula 3000 (βίντεο)

Στις αναβάσεις υπάρχουν τρελά “διαμάντια”, και το συγκεκριμένο συγκαταλέγεται σε αυτά. Ο λόγος για την αγωνιστική Alfa Romeo 4C, με τον Marco Gramenzi να την οδηγεί για πρώτη του φορά με το νέο κινητήρα.

Έτρεξε στην ανάβαση Verzegnis, με την Ιταλίδα να είναι στημένη για αγώνες αναβάσεων, φορώντας ένα σούπερ επιθετικό bodykit με τεραστίων διαστάσεων αεροτομή και ο ήχος που βγαίνει από τις απολήξεις των εξατμίσεων είναι εκκωφαντικός και εθιστικός.

Και αυτό γιατί δεν κινείται με τον 1.750 κ.εκ κινητήρα, απόδοσης 600 ίππων, που έχουμε δει στο παρελθόν, καθώς τα “χάλασε” με την picchio που συνεργαζόταν ο Ιταλός. Αντ’αυτού, αποφάσισε να κινηθεί μόνος του, και στην θέση του κινητήρα υπάρχει ένα 3,0-λιτρος Zytek V8, απόδοσης 450 ίππων, κινώντας το αμάξωμα βάρους 700 κιλών, καθώς μόνο το carbon σασί είναι το ίδιο με το αυτοκίνητο παραγωγής, με το μεταξόνιο της έχει μεγαλώσει κατά 30 εκατοστά, ενώ διαθέτει push-rod ανάρτηση, και ζάντες 18 ιντσών.

ΠΗΓΗ: autoblog.gr

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}

Tags
Back to top button