Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Μεγάλη επένδυση στην Ευρώπη! Ποιος θα κατασκευάσει νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων

Η «εισβολή» των μεγάλων Κινέζων κατασκευαστών αυτοκινήτου στην Ευρώπη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, όμως σε εξέλιξη βρίσκεται και η εποπτεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφορικά με τις εισαγωγές προσιτών μοντέλων από την Κίνα, σύμφωνα με το 

Η ΕΕ διερευνά εδώ και μήνες το αν τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται στο έδαφός της επωφελούνται άδικα από τις κρατικές επιχορηγήσεις, οι οποίες τα κάνουν ακόμη πιο ελκυστικά και προσιτά στο ευρύ κοινό έναντι των αντίστοιχων προτάσεων των Ευρωπαίων κατασκευαστών.

Οι Κινέζοι βέβαια δεν πρόκειται να κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια και εξετάζουν και αυτή με τη σειρά τους όλα τα πιθανά σενάρια για να αποφύγουν τυχόν επιπλέον δασμούς στα μοντέλα που εξάγουν, δασμοί που θα μείωναν τη διαφορά που έχουν οι τιμές τους έναντι των αντίστοιχων ευρωπαϊκών. Ανάμεσα σε αυτές τις εταιρείες είναι και η XPeng που θέλει να αυξήσει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις των μοντέλων της στη Γηραιά Ήπειρο.

Κτηνωδία στα Ιωάννινα – Έσερνε σκύλο με αγροτικό αυτοκίνητο

Αναφορικά με τις προθέσεις τις XPeng για τις ευρωπαϊκές αγορές, ο αντιπρόεδρος της κινέζικης εταιρείας, Brian Gu, δήλωσε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου ότι ενδεχόμενη αλλαγή από την πλευρά της ΕΕ στους δασμούς των εισαγόμενων αυτοκινήτων θα μπορούσε να οδηγήσει την εταιρεία σε αλλαγή στρατηγικής.

Ο Gu ανέφερε ότι προς το παρόν η XPeng, που έχει και την υποστήριξη της Volkswagen, εξάγει μόνο μια πολύ μικρή ποσότητα των ηλεκτρικών μοντέλων που παράγει και ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή η επέκταση της κινέζικης εταιρείας και σε άλλες αγορές γίνεται μόνο με μοντέλα που παράγονται στην Κίνα.

Ο αντιπρόεδρος της XPeng δεν παρέλειψε επίσης να τονίσει ότι η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας του θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον ώστε αυτή να παραμείνει ανταγωνιστική, κάτι που σημαίνει ότι η προοπτική κατασκευής εργοστασίου εντός των συνόρων της Ευρώπης είναι επίσης ένα υπαρκτό σενάριο.

Η κινέζικη εταιρεία θέλει να αναπτυχθεί επίσης γρήγορα και σε άλλους τομείς όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτόνομη οδήγηση και γι' αυτό τον λόγο σκοπεύει να προχωρήσει τους επόμενους μήνες σε επενδύσεις που ξεπερνούν τα 450 εκατ. ευρώ, αλλά και να προσλάβει 4.000 νέους υπαλλήλους.

Σε ευρωπαϊκό έδαφος η XPeng δραστηριοποιείται ήδη στις αγορές της Ολλανδίας, της Νορβηγίας και τις Γερμανίας, ενώ στα άμεσα σχέδιά της είναι η επέκτασή της σε Γαλλία, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Tags
Back to top button