Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Μεγάλες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας το 2018

Mεγάλες αυξήσεις και ανατροπές φαίνεται πως θα υπάρχουν στα επόμενα τέλη κυκλοφορίας… 

Σύμφωνα με διαρροές για τα τέλη κυκλοφορίας στο εξής θα λαμβάνονται υπόψιν η τιμή του οχήματος, η παλαιότητα, ο κυβισμός και οι ρύποι.

Παράλληλα έχουν αρχίσει τα σενάρια για το με ποιον τρόπο θα γίνει τελικά ο υπολογισμός συμπεριλαμβανομένων και των παραπάνω στοιχείων. Αυτά οδηγούν σε μειώσεις του κόστους των τελών κυκλοφορίας για εκείνους που έχoυν παλιό αυτοκίνητο και μικρής αξίας. Ακόμη υπάρχει μια μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων στην οποία δεν θα υπολογιστούν οι ρύποι, που αυτό συνεπάγεται πως θα έχουν ευνοϊκό καθεστώς. Αυτό σημαίνει ότι τα παλιά μικρού κυβισμού αυτοκίνητα θα πληρώσουν με μικρότερα τέλη γεγονός που συνεπάγεται μείωση των εσόδων του κράτους τα οποία ωστόδο δεν πρέπει να είναι κάτω από τα σημερινά επίπεδα. Γι’ αυτό και φαίνεται πως τα τέλη των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί μετά το 2005 και υπολογίζονται σε 1,8 εκατομμύρια οχήματα, πρόκειται να αυξηθούν.

Για παράδειγμα σε αυτοκίνητο δέκα χρόνων θα μειωθεί το τέλος λόγω της μείωσης της αξίας, ωστόσο ταυτόχρονα σημειώνεται αύξηση λόγω των εκπομπών ρύπων. Οσον αφορά ένα καινούριο αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους ο συντελεστής θα είναι μικρός, όμως το αυτοκίνητο έχει πολλαπλάσια αξία από ένα αυτοκίνητο δέκα ετών κι έτσι επιβαρύνεται περισσότερο.

Τέλος, να σημειωθεί ότι σταθεροί συντελεστές δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής και για μια ακόμη φορά δεν υπάρχει ακριβής λύση -τουλάχιστον μέχρι σήμερα- για τον τρόπο που τελικά θα επιλεχθεί.

Tags
Back to top button