Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Περιβάλλον

Με εντολή Π.Κουρουμπλή την απάντληση του «Αγία Ζώνη ΙΙ» θα την κάνει το δεξαμενόπλοιο «Siros»

Νέα ανατροπή στην επιχείρηση άντλησης των πετρελαιοειδών από το βυθισμένο «Αγία Ζώνη ΙΙ». Αν και με απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά δόθηκε σήμερα το μεσημέρι η άδεια να κάνει την επιχείρηση το δεξαμενόπλοιο «Aegean Breeze I», τελικά, με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή, άλλαξαν τα δεδομένα.

Την απάντληση θα κάνει το δεξαμενόπλοιο «Siros», που είχε επίσης εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Η αλλαγή πλεύσης έγινε προφανώς μετά τις καταγγελίες που έκανε σήμερα το μεσημέρι στην Εισαγγελία Πειραιά ο πλοιοκτήτης του ναυαγισμένου πλοίου, Θεόδωρος Κουντούρης, ο οποίος κατηγόρησε τις Αρχές πως, αν είναι εκείνος υπεύθυνος για την επιχείρηση απάντλησης και απορρύπανσης, τον αναγκάζουν να ακολουθήσει εντολές, με τις οποίες δεν συμφωνεί.

Το «κλειδί» στην υπόθεση είναι ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Aegean Breeze Ι» ήθελε να πάρει το φορτίο ως slops, που είναι ένα μείγμα από λάδι και νερό, ενώ το «Siros» ως κανονικό φορτίο, το οποίο θα μπορεί να πωληθεί για την τροφοδοσία πλοίων. 

Η διαφορά είναι ότι άλλη τιμή έχει το slops, που στη συνέχεια περνάει από ειδική επεξεργασία, και άλλη το πετρέλαιο ως φορτίο. Κάπου εκεί διαφαίνεται μία σύγκρουση επιχειρηματικών συμφερόντων.

Βρέθηκε λοιπόν η... σολομώντεια λύση. Το «Siros» θα ολοκληρώσει την απάντληση και θα κρατήσει το φορτίο στις δεξαμενές του για δύο ημέρες, έως ότoυ γίνει πραγματογνωμοσύνη για το εάν είναι slops ή κανονικό πετρέλαιο, ενώ τα πετρελαιοειδή του «Lassea», τα οποία χαρακτηρίστηκαν τελικά ως slops, θα ξεφορτωθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας «Oil One» -συμφερόντων του επιχειρηματία, στον οποίο ανήκει και το «Aegean Breeze».

Tags
Back to top button