Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

McDonald’s: – «Τα Χριστούγεννα, η χειρότερη εποχή του χρόνου» - Σάλος από τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η McDonald’s αναφέρει ότι αφαίρεσε μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη στην Ολλανδία, αφού επικρίθηκε στο διαδίκτυο.

Η διαφήμιση, με τίτλο «η πιο χειρότερη εποχή του χρόνου», απεικονίζει σκηνές χριστουγεννιάτικου χάους, με τον Άγιο Βασίλη να έχει παγιδευτεί σε μποτιλιάρισμα και έναν Ολλανδό ποδηλάτη γεμάτο δώρα να γλιστράει στο χιόνι. Και το μήνυμα; Αποσυρθείτε σε ένα εστιατόριο McDonald’s μέχρι τον Ιανουάριο και περάστε την εορταστική περίοδο.

Θύελλα διαδικτυακών αρνητικών αντιδράσεων

Ωστόσο, η διαφήμιση που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη από το ολλανδικό τμήμα του κατασκευαστή των Big Mac προκάλεσε θύελλα επικρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Αυτή η διαφήμιση μόνη της κατέστρεψε το χριστουγεννιάτικο πνεύμα μου», είπε ένας χρήστης. «Μπράβο για τις αηδίες της τεχνητής νοημοσύνης», δημοσίευσε ένας άλλος.

Η McDonald’s Ολλανδίας δήλωσε σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη: «Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση είχε σκοπό να δείξει τις αγχωτικές στιγμές κατά τη διάρκεια των διακοπών στην Ολλανδία.

«Ωστόσο, παρατηρούμε – με βάση τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την κάλυψη των διεθνών μέσων ενημέρωσης – ότι για πολλούς επισκέπτες αυτή η περίοδος είναι ”η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου”».

Η Μέλανι Μπριτζ, διευθύνουσα σύμβουλος της Sweetshop Films, της εταιρείας που δημιούργησε τη διαφήμιση, υπερασπίστηκε τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε μια ανάρτηση στο LinkedIn.

«Δεν πρόκειται ποτέ για αντικατάσταση της χειροτεχνίας, πρόκειται για επέκταση της εργαλειοθήκης. Το όραμα, η γεύση, η ηγεσία… που θα είναι πάντα ανθρώπινη», είπε.

«Και εδώ είναι το μέρος που ο κόσμος δεν βλέπει: οι ώρες που αφιερώθηκαν σε αυτή τη δουλειά ξεπέρασαν κατά πολύ ένα παραδοσιακό γύρισμα. Δέκα άτομα, πέντε εβδομάδες, πλήρους απασχόλησης».

Αλλά και αυτό πυροδότησε διαδικτυακή συζήτηση.

Η Έμλιν Ντέιβις, από την ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής Bomper Studio, απάντησε στην ανάρτηση στο LinkedIn: «Τι γίνεται με τους ανθρώπους που θα συμμετείχαν, τους ηθοποιούς, τη χορωδία;

«Δέκα άτομα σε ένα τέτοιο έργο είναι ελάχιστοι σε σύγκριση με τα παραδοσιακά γυρίσματα ζωντανής δράσης».

Διαφήμιση ΑΙ και από την Coca-Cola

Η Coca-Cola κυκλοφόρησε πρόσφατα τη δική της εορταστική διαφήμιση που δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη, παρά τις αντιδράσεις που δέχτηκε όταν έκανε το ίδιο πέρυσι.

Η νέα προσφορά της εταιρείας αποφεύγει τα κοντινά πλάνα ανθρώπων και παρουσιάζει κυρίως εικόνες χαριτωμένων ζώων που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη σε χειμερινό περιβάλλον.

Tags
Back to top button