Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΛΕΞ: Δεύτερο sold out στο ΟΑΚΑ – Ο «ποιητής του δρόμου» γεμίζει πάλι τα στάδια

Αρχικά ήταν το ΟΑΚΑ στον εξωτερικό χώρο του και μία συναυλία στις 28 Ιουνίου που έγινε sold out σε λίγες ώρες, ακολούθως προέκυψε το Μαρκόπουλο και ο Ιππικός Όμιλοςπου θα χωρούσαν 80.000 κόσμου, ενώ στο παιχνίδι τις τελευταίες ημέρες μπήκε ο Πειραιάς για την συναυλία του ΛΕΞ.

Ο χώρος σύμφωνα με πληροφορίες είχε βρεθεί, αλλά το πρόβλημα όπως και με το Μαρκόπουλο ήταν η άφιξη και η αναχώρηση του κόσμου, που θα ήταν σίγουρα προβληματική.

Γι’ αυτό ο «ποιητής του περιθωρίου» όπως τον έχουν χαρακτηρίσει μαζί με τους συνεργάτες του κατέληξαν τελικά στην επιλογή του εξωτερικού χώρου στο ΟΑΚΑ, ενώ πρόσθεσαν άλλη μια μέρα. Έτσι μετά τo live του Σαββάτου στις 28 Ιουνίου, θα ακολουθήσει ακριβώς την επόμενη μέρα η δεύτερη συναυλία του του πιο δημοφιλούς ράπερ στο ίδιο μέρος.

Οι ανακοινώσεις αναμένονται αύριο οπότε και θα ξεκινήσει η διάθεση των εισιτηρίων αφού η πρώτη «έκλεισε» μέσα σε λίγες ώρες, δείχνοντας την τρέλα που επικρατεί γι΄ αυτόν τον «ποιητή του περιθωρίου».

Αυτόν που εκτός από τις ρίμες λατρεύει και το ποδόσφαιρο-νιώθει άνετα και οικεία μόνο σε αθλητικές εκπομπές-και δεν έχασε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τον τελικό του Champions League στο Μόναχο, φορώντας την φανέλα τηςParis Saint Germaint.

Οι πληροφορίες λένε ότι και η δεύτερη ημερομηνία θα ξεπουλήσει σε χρόνο dt αφού η δημοφιλία του ΛΕΞ τείνει να γίνει case study, ειδικά από την στιγμή που η έννοια μάρκετινγκ και διαφήμιση, δεν χωρούν στη μενταλιτέ του. 

Γενικά του έχουν προσδώσει διάφορους τίτλους όπως αυτόν του ποιητή, αλλά στον ΛΕΞ δεν αρέσουν γενικά οι προσδιορισμοί, έστω και αν για πολύ κόσμος οι στίχοι του, είναι τα ελληνικά μπλουζ του 21ου αιώνα.

Για συνεντεύξεις ούτε λόγος, δεν διαφημίζει καν με μια προαναγγελία τις νέες του δουλειές οι οποίες σκάνε έτσι ξαφνικά, ούτε τις συναυλίες του, όπως την πρώτη του Ιουνίου.

Αυτή που όταν αναγγέλθηκε με μια λιτή ανάρτηση και χώρο διεξαγωγής το ΟΑΚΑ, προκάλεσε έναν χαμό αφού ακόμη και η πλατφόρμα πώλησης των εισιτηρίων «κόλλησε» από την ζήτηση.

Κάτι που ήταν το λιγότερο αναμενόμενο γι’ αυτόν τον αντισόσιαλ ράπερ που αρχικά αιτήθηκε το στάδιο του ΟΑΚΑ και όχι τον εξωτερικό χώρο, αλλά δεν μπόρεσε να τον πάρει.

Οι εκτεταμένες εργασίες αντικατάστασης του χλοοτάπητα έκαναν την ομάδα του να στραφεί σε άλλη εναλλακτική και αρχικά στο τραπέζι έπεσε το ενδεχόμενο να μεταφερθεί η συναυλία στον χώρο του Μαρκόπουλου. Εκεί θα μπορούσαν να χωρέσουν άνετα 80.000 άτομα για να ακούσουν τον ράπερ που συζητιέται πιο πολύ απ’ όλους τα τελευταία χρόνια.

Γρήγορα η ομάδα του αντιλήφθηκε ότι στο Μαρκόπουλο θα υπάρξουν προβλήματα με την προσέλευση και την αποχώρηση, αφού δεν έχει τις πολλές εισόδους του ΟΑΚΑ και ο κόσμος θα ταλαιπωριόταν. Μετά το πρώτο sold out και αφού είχαν πουληθεί περί τα 60.000 εισιτήρια, η αναζήτηση μεγαλύτερου χώρου ώστε να χωρέσουν άλλες 20.000 κόσμου κα να μην γίνει δεύτερη συναυλία, έγινε κάτι σαν μονόδρομος. 


«Το ραπ είναι ο πατέρας που δεν γνώρισα...»

Ακόμη και ο Πειραιάς έπεσε στο τραπέζι αλλά το team του ΛΕΞ κατάλαβε γρήγορα ότι θα υπήρχαν τεράστια προβλήματα στον έρθουν και να φύγουν τόσες χιλιάδες άνθρωποι.

Γι' αυτό και κατέληξαν σε δεύτερη ημερομηνία στο ΟΑΚΑ βάζοντας τέλος στα άλλα σενάρια για το που τελικά θα εμφανιστεί αυτός ο ποιητής του δρόμου. 

Ζώντας ένα successes story το οποίο δεν προέκυψε μέσα από την συνήθη καθιερωμένη πορεία που ακολουθεί η πλειοψηφία των καλλιτεχνών εδώ και χρόνια, ο ΛΕΞ κινήθηκε μοναχικά.

Δεν επέλεξε κάποια από τις μεγάλες δισκογραφικές εταιρίες, δεν εμφανίστηκε σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ούτε έδωσε το παρόν σε ραδιόφωνα και μεγάλης απήχησης ενημερωτικά μέσα.

Δεν έκανε τίποτε από όλα αυτά, απλά ακολούθησε μια άλλη πορεία και πέτυχε με τις λέξεις του να εκφράσει τα όσα βιώνει η ελληνική κοινωνία-αν όχι όλη ένα πολύ μεγάλο μέρος της-στα χρόνια της κρίσης και σε όσα ακολούθησαν. 

Δικαιώθηκε στο μέγιστο βαθμό αφού το Καυτατζόγλειο τον Οκτώβριο του 2022 που τον υποδέχθηκε είχε να δει 30.000 άτομα από τις μεταπολιτευτικές συναυλίες του Μίκη Θεοδωράκη. Χωρίς αφίσες, χωρίς πανό, χωρίς να διαφημιστεί η συναυλία στα social media ο ΛΕΞ εμφανίστηκε με την φόρα από το live της Νέας Σμύρνης, όπου 20.000 στριμώχθηκαν στο γήπεδο του Πανιωνίου για να τον αποθεώσουν.

Ο εξομολογητής της αλήθειας των «άλλων» νέων αλλά και των 40άρηδων, είδε έτσι ξαφνικά τα ΜΜΕ να αναλύουν το φαινόμενο ΛΕΞ και τα όσα πρεσβεύει. 

Οι αριθμοί που αφορούν τον εκπρόσωπο μιας γενιάς που αμφιβάλλει για όλα τον δικαιώνουν απόλυτα, αφού δεν πέρασε καν μια μέρα απο τις 24 του Απρίλη, όταν ανακοίνωσε την 1η συναυλία στο ΟΑΚΑ για να πουληθούν περί τα 60.000 εισητήρια.

Τα τραγούδια από το τελευταίο άλμπουμ του με τίτλο «G.T.K.» ξεπέρασαν τις 76.600.000 ακροάσεις, ενώ στην ίδια πλατφόρμα το πιο αγαπημένο κομμάτι του ΛΕΞ με τίτλο «Τίποτα στον κόσμο» κοντεύει τις 15.000.000 ακροάσεις.

Διαβάζοντας τις ρίμες ακόμη και χωρίς μουσική αντιλαμβάνεσαι εύκολα γιατί είναι τόσο διαφορετικός από τους άλλους, ένας ποιητής του δρόμου όπως τον χαρακτηρίζουν, έστω και αν ο ίδιος αποποιείται την συγκεκριμένη ιδιότητα, εμμένοντας σε μια μελαγχολική μοναχικότητα γύρω από τα πεπραγμένα του: 

«Δεν έχω τίποτα στον κόσμο σαν κι εμένα
Τίποτα στον κόσμο σαν κι εμένα
Ρώτησε τ' αδέρφια μου ένα-ένα
Δεν έχουν τίποτα στον κόσμο σαν κι εμένα...»
 

Tags
Back to top button