Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κ.Χατζηδάκης: Έρχεται ειδικό πρόγραμμα επιδότησης της αγοράς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, σκούτερ και ποδηλάτων

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο της διαδικτυακής συζήτησης που διοργάνωσε η Οργάνωση Νεολαίας της Νέας Δημοκρατίας, εξήγγειλε, ειδικό πρόγραμμα επιδότησης της αγοράς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, σκούτερ και ποδηλάτων.

​Στην ίδια συζήτηση ο κ. Χατζηδάκης ανήγγειλε νέα προκήρυξη του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον» το φθινόπωρο με αυξημένο προϋπολογισμό, καθώς και την εφαρμογή Εθνικού Σχεδίου Αναδασώσεων.

Αναφερόμενος στην ηλεκτροκίνηση, τόνισε ότι η επιδότηση για τα ΙΧ δεν θα είναι κλιμακωτή, δεν θα συναρτάται δηλαδή με την αξία του αυτοκινήτου, αλλά θα είναι συγκεκριμένη και θα ισχύει για όλους τους τύπους αυτοκινήτων, ενώ η ενίσχυση για την αγορά σκούτερ ή ποδηλάτου θα είναι μεγαλύτερη ποσοστιαία και πιο ωφέλιμη για τον αγοραστή. Το σχετικό νομοσχέδιο θα τεθεί σε διαβούλευση τον Ιούνιο και η χρηματοδότηση θα προέλθει από το Ταμείο των Ρύπων.

Ο επόμενος (τρίτος) κύκλος του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον» αναμένεται να προκηρυχθεί το φθινόπωρο.

​“Είμαστε σε επαφή με το Υπουργείο Ανάπτυξης, ώστε να βγει με σημαντικό προϋπολογισμό. Έχουν ήδη δοθεί 600-650 εκατ. ευρώ για δράσεις ενεργειακής εξοικονόμησης. Υποθέτω ότι μπορούμε να φτάσουμε έως το 1 δισ. έως το τέλος της χρονιάς και αυτό θα αποτελεί σημαντική στήριξη για τα νοικοκυριά, για τον κατασκευαστικό κλάδο και για το περιβάλλον, γιατί περιορίζεται το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στη χώρα. Τα κονδύλια θα πολλαπλασιαστούν και θα προέρχονται από κοινοτικά προγράμματα, δάνεια και φορολογικά κίνητρα”, τόνισε ο υπουργός.

Σε άλλα σημεία της τοποθέτησής του υπογράμμισε ακόμη τα εξής:

-Ετοιμάζεται Εθνικό Σχέδιο Αναδασώσεων με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια αλλά και από κοινωφελές ίδρυμα. “Για την πυροπροστασία και τις αναδασώσεις παραλάβαμε από το ΣΥΡΙΖΑ ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα 245 εκατ. ευρώ με μηδενική απορρόφηση και συμβασιοποίηση. Ήδη έχουμε καταφέρει και έχουν υποβληθεί προτάσεις πάνω από 100 εκατ. ευρώ”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

-Σύντομα θα κατατεθεί νομοσχέδιο για την απόσυρση των πλαστικών μιας χρήσης από τον Ιούλιο του 2021. Παράλληλα, θα ξεκινήσει καμπάνια ευαισθητοποίησης, ενόψει και του καλοκαιριού για την προστασία των θαλασσών.

-Είναι υποκριτική η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ για τον περιβαλλοντικό νόμο σε σχέση με τις εξορύξεις.

​“Ο ίδιος ο κ. Φάμελλος (τέως αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος) έδινε κατ’ επανάληψη εγκρίσεις για εξορύξεις σε προστατευόμενες περιοχές Natura -για μάρμαρο, για λιγνίτη και για άλλες δραστηριότητες. Κατέθεσα τα χαρτιά στη Βουλή, δεν μπορούν να διαψευστούν”, ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης.

​Δήλωσε τέλος ότι αισθάνεται αδικημένος από την κριτική για το νόμο για δύο λόγους:

«Πρώτον, επειδή είναι ένας ευρωπαϊκός νόμος, αντίστοιχος με αυτούς που ισχύουν σε προηγμένες περιβαλλοντικές χώρες. Προκάλεσα να μου πουν πού αυτά που φέρνουμε είναι διαφορετικά από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Απάντηση δεν πήρα. Πήρα μόνο συνθήματα και χολερική, φανατική κριτική χωρίς κανένα έρεισμα.

​Ο δεύτερος λόγος που αισθάνθηκα αδικημένος είναι γιατί την ίδια στιγμή η δική μας κυβέρνηση είναι κυβέρνηση πολλών σημαντικών περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών, που αναπτύσσονται για πρώτη φορά και τις οποίες έχουμε παρουσιάσει κατ’ επανάληψη. Δεν είναι θεωρίες, είναι πολιτική που έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.

​Θεωρώ λοιπόν ότι στο τέλος της ημέρας η όποια άδικη κριτική θα ξεχαστεί και αυτό που θα μείνει είναι το συγκεκριμένο, απτό και μετρήσιμο περιβαλλοντικό έργο της ΝΔ», κατέληξε.

Tags
Back to top button