Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Κορωνοϊός: Καταστροφή και για τις αεροπορικές εταιρείες

Οι αερομεταφορές ήδη υφίστανται μεγάλη κάμψη προς και από την Κίνα, λόγω του κορονοϊού και οι αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται εκεί, κινούνται στο όριο της βιωσιμότητας, ενώ οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες, έχουν ακυρώσει ή έχουν περιορίσει τα δρομολόγιά τους προς και από Κίνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η οποία συνέκρινε τα σημερινά δεδομένα με τις ζημιές από τον ιό SARS το 2003, η ζήτηση για ταξιδιωτική κίνηση σε ολόκληρη την περιοχή Ασίας – Ειρηνικού έχει μειωθεί κατά 13%. Μάλιστα, ενώ προβλεπόταν αύξηση για τις αεροπορικές εταιρείες της περιοχής στο 4,8%, τώρα εμφανίζεται συρρίκνωση κατά 8,2%. Μόνο για αυτές τις αεροπορικές εταιρείες, υπολογίζονται απώλειες εσόδων ύψους 27,8 δισ. δολαρίων το 2020, εκ των οποίων τα 12,8 δισ. δολάρια θα είναι μόνο στην εγχώρια αγορά της Κίνας.

Με τους ίδιους υπολογισμούς, οι αερομεταφορείς εκτός Ασίας-Ειρηνικού αναμένεται να υποστούν απώλεια εσόδων ύψους 1,5 δισ. δολαρίων, με συνέπεια τα συνολικά χαμένα έσοδα να φθάσουν σε 29,3 δισεκατομμύρια δολάρια (5% χαμηλότερα έσοδα επιβατών σε σύγκριση με τα στοιχεία που πρόβλεψε η ΙΑΤΑ τον Δεκέμβριο), ενώ υπάρχει μείωση κατά 4,7% στην παγκόσμια ζήτηση. Πάντως, τον Δεκέμβριο, η IATA είχε προβλέψει παγκόσμια αύξηση της ζήτησης κατά 4,1%, οπότε η απώλεια μάλλον θα κλείσει στο μείον 0,6% για το 2020.

Επισημαίνω ότι αυτές οι εκτιμήσεις βασίζονται σε ένα σενάριο όπου το COVID-19 έχει παρόμοιο αντίκτυπο στη ζήτηση, όπως παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια του SARS. Αυτό χαρακτηρίστηκε από μια περίοδο έξι μηνών με απότομη πτώση ακολουθούμενη από μια εξίσου γρήγορη ανάκαμψη.

Σε επίπεδο ενισχύσεων, μόνο η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης θα δώσει 112 εκατομμύρια δολάρια για την παροχή οικονομικής βοήθειας στις δικές της αεροπορικές εταιρείες.

Tags
Back to top button